|
Apple TV's lille fjernbetjening |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-November-2012 kl. 13:46 |
Jeg har købt en Apple TV og bruger den mest til Netflix.
For nylig opdagede jeg, at OK knappen midt på den lille fjernbetjening var kommet for langt ned og havde sat sig fast. Jeg kunne stadig få den til at virke, men den kunne ikke klikke. Jeg fik byttet fjnerbetjening uden vrøvl i Elgiganten, men jeg vil alligevel høre her. Er der andre, der har oplevet, at knapper på Apple TV's fjernbetjening sætter sig fast, eller har jeg trykket for hårdt. |
|
![]() |
|
sodaha ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 397 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke oplevet at knapperne har sat sig fast på min fjernbetjening. Jeg har brugt den næsten dagligt igennem halvanden år.
Så måske trykker du lidt for hårdt ![]() |
|
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012) |
|
![]() |
|
Meethoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2007 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 115 |
Jeg har også haft min Apple TV i et års tid, og har aldrig oplevet nogen problemer med knapperne.
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Jeg kan iøvrigt foreslå feks logitechs programmerbare remotes, de styrer også ganske fortrinligt atv3, også er alle fjernbetjeninger samlet i en.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12515 |
Jeg har også 'mistet' en Apple-fjernbetjening. Uden videre provokation begyndte nedad-knappen at virke kun ca. én ud af fem-ti tryk. Jeg troede først at der manglede strøm i den, eller noget, men fandt så ud af at det kun var nedad der ikke virkede så godt. Heldigvis havde jeg en ekstra fjernbetjening på lager.
|
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
OK, der er andre, der har oplevet det.
Jeg har også overvejet lidt et andet Apple apparat, det kan jo også bruges. |
|
![]() |
|
thcleaner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 227 |
har haft 6 apple remote og ingen af dem har der været problemmer med
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |