|
Apple uden PC/Mac |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er ingen problemer i at rette forskudsopgørelser eller årsopgørelser via iPad eller iPhone. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Fedt nok, aerik. Så må vi bare håbe, at de ikke lukker for tast selv, før Nets har færdigudviklet mobil NemID. Men det er jo KMD der udvikler for dem, så det ved vi jo godt, hvordan det går :(
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Hold da op, KMD har da aldrig taget for lang tid om noget som helst ![]() Til trådstarter: er du helt sikker på, at du ikke bruger computer til noget som helst andet. I en periode overvejede vi også at skille os af med computer og kun have iPads, men vi tog noter af, hvor tit og til hvilket brug vi bruger computer. Ud over kommunens hjemmeside og SU, blev jeg faktisk meget overrasket over tiden den blev brugt til skriveprogrammer, publisher, prezi osv. Overvejer faktisk at købe ny computer for bedre brug. Redigeret af aerik - 30-Juli-2013 kl. 11:44 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
En ikke uvæsentlig gevinst ved at bruge iPad vs PC, er udgiften til EL. Har måske en gammel strømslugende PC, men siden jeg har fået iPad, er der røget 50 kw af md forbruget :-)
|
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Kan da godt den skal vendes lidt igen.
Navigation klares via Garmin appen til IPhone, så det skal jeg ikke tænke på længere. Bank kan klares via telefon ja, men min bank kræver lejligheds at man skal godkende nye regler via Nem-Id. Som jeg selv nævnte, så er det jo desværre også nødvendigt i forhold til de offentlige systemer med Nem-Id 😕 iTunes er tændt, da jeg arrangere mine billeder via pc endnu, men det er ved at få ændret. Musik klares stadig med cd'er og suppleres op af et Wimp abb., film er optagelser på HomeTrio og BD Så ja, brugen er begrænset alt i alt. |
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
en lille netbook kan jo købes for 1000,00 kr. brugt - den fylder intet i en skuffe og kan hives frem en gang i mellem, hvis der er brug for pc interface. Mon ikke det er den sikreste løsning, hvis du vil være sikker på at kunne alt fremadrettet. Så kan du bruge tablet i det daglige.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |