recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple uden PC/Mac
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple uden PC/Mac

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2013 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Men hvad så hvis man vil ind og rette i selvangivelsen eller årsopgørelsen?

Der er ingen problemer i at rette forskudsopgørelser eller årsopgørelser via iPad eller iPhone.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2013 kl. 11:31
Fedt nok, aerik. Så må vi bare håbe, at de ikke lukker for tast selv, før Nets har færdigudviklet mobil NemID. Men det er jo KMD der udvikler for dem, så det ved vi jo godt, hvordan det går :(
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2013 kl. 11:39
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Fedt nok, aerik. Så må vi bare håbe, at de ikke lukker for tast selv, før Nets har færdigudviklet mobil NemID. Men det er jo KMD der udvikler for dem, så det ved vi jo godt, hvordan det går :(

Hold da op, KMD har da aldrig taget for lang tid om noget som helst

Til trådstarter: er du helt sikker på, at du ikke bruger computer til noget som helst andet.

I en periode overvejede vi også at skille os af med computer og kun have iPads, men vi tog noter af, hvor tit og til hvilket brug vi bruger computer. Ud over kommunens hjemmeside og SU, blev jeg faktisk meget overrasket over tiden den blev brugt til skriveprogrammer, publisher, prezi osv.

Overvejer faktisk at købe ny computer for bedre brug.

Redigeret af aerik - 30-Juli-2013 kl. 11:44
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2013 kl. 12:37
En ikke uvæsentlig gevinst ved at bruge iPad vs PC, er udgiften til EL. Har måske en gammel strømslugende PC, men siden jeg har fået iPad, er der røget 50 kw af md forbruget :-)
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2013 kl. 15:13
Kan da godt den skal vendes lidt igen.

Navigation klares via Garmin appen til IPhone, så det skal jeg ikke tænke på længere.

Bank kan klares via telefon ja, men min bank kræver lejligheds at man skal godkende nye regler via Nem-Id. Som jeg selv nævnte, så er det jo desværre også nødvendigt i forhold til de offentlige systemer med Nem-Id 😕

iTunes er tændt, da jeg arrangere mine billeder via pc endnu, men det er ved at få ændret.

Musik klares stadig med cd'er og suppleres op af et Wimp abb., film er optagelser på HomeTrio og BD

Så ja, brugen er begrænset alt i alt.
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 09:02
en lille netbook kan jo købes for 1000,00 kr. brugt - den fylder intet i en skuffe og kan hives frem en gang i mellem, hvis der er brug for pc interface. Mon ikke det er den sikreste løsning, hvis du vil være sikker på at kunne alt fremadrettet. Så kan du bruge tablet i det daglige.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu