|
Apple Watch Series 3 |
Besvar |
Forfatter | |
Alinity
Super bruger Oprettet: 20-Oktober-2016 Status: Offline Point: 279 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-September-2017 kl. 14:09 |
Hej,
Hvis jeg ikke har i sinde at købe et Apple Watch Series 3 med eSIM, men bare vil have den udgave, hvor jeg stadig skal have en iPhone i nærheden, hvor meget forskel er der så i realiteten mellem Series 2 og 3? Det er sgu lidt en jungle synes jeg, og man kan sikkert spare lidt kr./øre hvis man kan "nøjes" med et Series 2 ur? Noget andet er så, at Series 2 vist nok udgår? Men det kan vel købes brugt eller på et restlager lidt endnu? For selvom det udgår ved Apple så understøttes det vel stadig? Hvad havde I andre gjort?
|
|
andefeldt
Guld medlem Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Funktioner
Tak(0)
|
Forskel på Series 2 og Series 3:
- Indbygget højdemåler - Lidt hurtigere processor (nok marginalt, man vil mærke det) - Siri snakker tilbage (men om det også kommer/fungerer på dansk, det må vi se fra på fredag - jeg tvivler på det (se bare ATV4)). Ellers er der ingen forskelle på de to serier (nok også derfor at Series 2 udgår, mens Series 1 overlever). |
|
Anders
|
|
Alinity
Funktioner
Tak(0)
|
Så Series 1 beholdes for at have en "skrabet" billig version, også Series 3 som den bedste version?
Men hvis jeg nu køber et Series 2 ur brugt til en god pris, så understøttes det vel stadig?
|
|
Alinity
Funktioner
Tak(0)
|
K mand K
|
|
Alinity
Funktioner
Tak(0)
|
Nogle flere holdninger til hvad I havde købt? Et Series 2 eller 3 (uden eSIM)?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |