|
appletV 4K skal ofte genstartes |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
@JensJ200, Hummelmose skrev i den tråd jeg linkede til, at alle hans problemer forsvandt, da han skiftede alle kabler til dette:
Redigeret af Brixen - 23-Juli-2018 kl. 09:33 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Problemet forsvandt hos mig ved at jeg flyttede HDMI stikket mellem receiver og tv fra HDMI (ARC) til almindelig HDMI.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det med kabler kan med sikkerhed have indvirkning, de ældre kan nu også virke. De HDMI kabler jeg benytter er fra 2007 og er fra NORDOST "bordeaux farvet plastiknet", jeg har også nogle blå Supra fra samme årgang dem er der heller igen problemer med. Igen af dem er 2.0, HDR eller High Speed godkendt men de virker og er 5m lange.
Redigeret af Potter - 23-Juli-2018 kl. 17:58 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
zabina_m
Junior bruger Oprettet: 29-November-2015 Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har nøjagtig det samme kabel som du linker til, før det havde jeg Clicktronic, og der var ingen forskel på nogen måde.
|
|
zabina_m
Junior bruger Oprettet: 29-November-2015 Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har nøjagtig det samme kabel som du linker til, før det havde jeg Clicktronic, og der var ingen forskel på nogen måde.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |