|
appletV2; hvad er muligt ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bygork ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-November-2015 kl. 20:24 |
Hej
Jeg er blevet tilbudt et AppleTV version 2 til 300,- men kender det ikke ret meget, så håber i kan hjælpe om det er korrekte for mig? Normalt har jeg brugt chromcast på andre fjernsyn og har primært brugt det til tv2play, netflix og HBO nordic, dr tv via min iphone 5s. Jeg forestiller mig noget lignende med Appletv, er det muligt ? Jeg skal bruge appletv til et ældre fjernsyn og forestiller mig samme anvendelse som chromecast. Endvidere vil jeg måske forsøge at jailbreake den, hvis det stadig virker og er brugbart til Xbmc og NAS streaming ? Er det nemt at jailbrake og virker det/risiko? Er der ellers noget smart i et sådan appletv version 2 jeg bør vide i forhold til en Chromecst løsning eller hvad er den store forskel ? På forhånd tak vh Bygork
|
|
![]() |
|
petite_machine ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jailbreak er kun muligt hvis den ikke er opdateret. Det seneste version der kan jailbreakes er 5.3. Selve det at jailbreake og installere XMBC/Kodi er nemt nok.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |