recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Appletv+
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Appletv+

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xzioN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Maj-2016
Status: Offline
Point: 283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xzioN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Appletv+
    Sendt: 20-November-2019 kl. 17:03
Jeg købte et appletv den 10
September. Og jeg burde ikke ha fået et gratis år.
Havde fat i apple kundeservice, som
Også sagde det var en dag for sent.
Det underlige jeg modtog En mail i dag langtid efter lanceringen om at de gav mig et år gratis.

Nogle der har oplevet lignende og hvad skyldes det. Synes det virker Underligt men megA fedt alligevel :D
JVC HD750 Projektor
Lissau whiteflex 108"
Sony OLED A1 77”
Pioneer krp-600m kuro
SVS prime satellite speakers 5.0
SVS PB-2000 Sub
Pioneer VSX-LX 50
Canon 7D
Canon 70-300 L objektiv
Canon 50mm F1.4
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8680
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2019 kl. 07:40
Du mener vel en dag for tidligt? Det er køb efter 10/9 der giver et gratis år, og det er uklart om køb den 10/9 er inkluderet.

Men derudover har jeg oplevet tilfælde, hvor der går lidt tid, før man bliver tilbudt den gratis periode, og det er sikkert det, du har oplevet.

Hos den ene kollega virkede det først efter at vi prøvede at afspille et afsnit.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4119
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2019 kl. 08:26
De forærer det vel væk i øjeblikket.

Og erligt talt, så er der ikke noget at se.

Så dem der har betalt ville føle sig snydt.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6376
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2019 kl. 11:37
Har det... og de serier er ikke meget værd
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
xzioN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Maj-2016
Point: 283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xzioN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2019 kl. 15:39
ja en dag for tidligt skulle der stå. Men der står netop efter og ikke fra 10 september, det hende fra kundeservice sagde. 20 dage for sent er sgu lidt for dårligt. tænk hvis man valgte at købe Abb, da det kom ud fordi man ikke troede man kunne få et år gratis,  så mister man vel rettigheden til at få det gratis i et år. Synes da der et par af serierne der virker spændende.
Men hva fanden det gratis, så klager ikke :D

Redigeret af xzioN - 21-November-2019 kl. 15:42
JVC HD750 Projektor
Lissau whiteflex 108"
Sony OLED A1 77”
Pioneer krp-600m kuro
SVS prime satellite speakers 5.0
SVS PB-2000 Sub
Pioneer VSX-LX 50
Canon 7D
Canon 70-300 L objektiv
Canon 50mm F1.4
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4119
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2019 kl. 16:04
Jeg har via mit arbejder kunne købe en Iphone som jeg har sat op.

Og da AppleTV+ blev frigivet loggede jeg på og kunne se alt.

Der gik noget tid før jeg fik besked på at jeg kunne få et års abonnement. Men jeg havde de allerede.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu