|
Appletv+ |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xzioN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2016 Status: Offline Point: 283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-November-2019 kl. 17:03 |
Jeg købte et appletv den 10
September. Og jeg burde ikke ha fået et gratis år. Havde fat i apple kundeservice, som Også sagde det var en dag for sent. Det underlige jeg modtog En mail i dag langtid efter lanceringen om at de gav mig et år gratis. Nogle der har oplevet lignende og hvad skyldes det. Synes det virker Underligt men megA fedt alligevel :D
|
|
JVC HD750 Projektor
Lissau whiteflex 108" Sony OLED A1 77” Pioneer krp-600m kuro SVS prime satellite speakers 5.0 SVS PB-2000 Sub Pioneer VSX-LX 50 Canon 7D Canon 70-300 L objektiv Canon 50mm F1.4 |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8680 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du mener vel en dag for tidligt? Det er køb efter 10/9 der giver et gratis år, og det er uklart om køb den 10/9 er inkluderet.
Men derudover har jeg oplevet tilfælde, hvor der går lidt tid, før man bliver tilbudt den gratis periode, og det er sikkert det, du har oplevet. Hos den ene kollega virkede det først efter at vi prøvede at afspille et afsnit. |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
De forærer det vel væk i øjeblikket.
Og erligt talt, så er der ikke noget at se. Så dem der har betalt ville føle sig snydt. |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6376 |
Har det... og de serier er ikke meget værd
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
xzioN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2016 Status: Offline Point: 283 |
ja en dag for tidligt skulle der stå. Men der står netop efter og ikke fra 10 september, det hende fra kundeservice sagde. 20 dage for sent er sgu lidt for dårligt. tænk hvis man valgte at købe Abb, da det kom ud fordi man ikke troede man kunne få et år gratis, så mister man vel rettigheden til at få det gratis i et år. Synes da der et par af serierne der virker spændende.
Men hva fanden det gratis, så klager ikke :D
Redigeret af xzioN - 21-November-2019 kl. 15:42 |
|
JVC HD750 Projektor
Lissau whiteflex 108" Sony OLED A1 77” Pioneer krp-600m kuro SVS prime satellite speakers 5.0 SVS PB-2000 Sub Pioneer VSX-LX 50 Canon 7D Canon 70-300 L objektiv Canon 50mm F1.4 |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
Jeg har via mit arbejder kunne købe en Iphone som jeg har sat op.
Og da AppleTV+ blev frigivet loggede jeg på og kunne se alt. Der gik noget tid før jeg fik besked på at jeg kunne få et års abonnement. Men jeg havde de allerede. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |