recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - apps fra ipad over på iphone
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

apps fra ipad over på iphone

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 12:28
Funktionen iMessage slås til/fra i Indstillinger under Beskeder. Kan ikke se det har noget at gøre med email. Har ikke min datters email under hendes kontaktoplysninger, og vi udveksler fint iMessages
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 12:32
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Har en iPhone 3GS også iMessage funktion? Kan nemlig se at mine beskeder til min brors 3GS automatisk er sms beskeder.
Jeg mener at iMessage er understøttet fra iOS 5.0
/zemo/
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 12:36

Funktionen iMessage slås til/fra i Indstillinger under Beskeder. Kan ikke se det har noget at gøre med email. Har ikke min datters email under hendes kontaktoplysninger, og vi udveksler fint iMessages

Du har ret. Jeg tænker på FaceTime.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 12:39
Oprindeligt skrevet af zemo zemo skrev:

Har en iPhone 3GS også iMessage funktion? Kan nemlig se at mine beskeder til min brors 3GS automatisk er sms beskeder.
Takker! Og IOS 5.0 kan sagtens køre på 3GS?
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 13:25

Oprindeligt skrevet af zemo zemo skrev:

Sagtens, ved jeg ikke. Nye styresystemer har det med at sløve "gamle" telefoner. Men, jo, den er understøttet
/zemo/
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 08:12

Ja men det kører frygteligt, jeg kender flere som har fortrudt at de lagde IOS5 på deres 3gs - Forbedringerne er ret små, i forhold til hvor langsom de generelt bliver med IOS5.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 10:49
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Ja men det kører frygteligt, jeg kender flere som har fortrudt at de lagde IOS5 på deres 3gs - Forbedringerne er ret små, i forhold til hvor langsom de generelt bliver med IOS5.
Ja så er der ingen grund til at opfordre bror til at opdatere. Det har heller ikke så meget at sige andet end hvis man udveksler højtopløste fotos fra iPhone4S
Til top
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ANGUSYOUNG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 09:36
Hey, jeg hopper lige på den her, da jeg næsten har et modsat problem...
Har lige købt Ipad 3 og installerer så en masse apps. VUPTI er de alle på Iphonen. Nogle af dem er måske ok, men kan man ikke et sted på Itunes eller andet sted ændre indstillingen så man kan vælge hvilke man installerer på Ipad man vil have på Iphone og vice verca?

Og måske et dumt spørgsmål:hvis man sletter app ene sted ryger den så også det andet sted?
TV:LG 65 C1

Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 10:13
Oprindeligt skrevet af ANGUSYOUNG ANGUSYOUNG skrev:

Hey, jeg hopper lige på den her, da jeg næsten har et modsat problem...
Har lige købt Ipad 3 og installerer så en masse apps. VUPTI er de alle på Iphonen. Nogle af dem er måske ok, men kan man ikke et sted på Itunes eller andet sted ændre indstillingen så man kan vælge hvilke man installerer på Ipad man vil have på Iphone og vice verca?

Og måske et dumt spørgsmål:hvis man sletter app ene sted ryger den så også det andet sted?

Det sidste - de forsvinder ikke fra den anden enhed.

Og hvis du synkroniserer med iTunes på Mac eller pc, ligger alle dine apps dér også. I iTunes kan du indstille en del.

Venlig hilsen
KB
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ANGUSYOUNG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 10:22
ja det fandt jeg, men er sgu for dum til at gennemskue hvor der skal være flueben i hvad for blot at have den og den app på I pad kun og vice verca...

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af ANGUSYOUNG ANGUSYOUNG skrev:

ja det fandt jeg, men er sgu for dum til at gennemskue hvor der skal være flueben i hvad for blot at have den og den app på I pad kun og vice verca...

Du ser kun listen for den enhed der er tilsluttet med USB-stik. Hvis du fjerner det nederste hak, Synkroniser nye programmer, så kommer nye programmer kun på den enhed, hvor de er købt. Men de kan altid senere hentes.

Venlig hilsen
KB
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ANGUSYOUNG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 10:33
TUSIND TAK!! Clap

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu