|
apps fra ipad over på iphone |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Funktionen iMessage slås til/fra i Indstillinger under Beskeder. Kan ikke se det har noget at gøre med email. Har ikke min datters email under hendes kontaktoplysninger, og vi udveksler fint iMessages
|
|||
![]() |
|||
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
||
|
|||
/zemo/
|
|||
![]() |
|||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
||
Du har ret. Jeg tænker på FaceTime. |
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
|
|||
![]() |
|||
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
||
|
|||
/zemo/
|
|||
![]() |
|||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
||
Ja men det kører frygteligt, jeg kender flere som har fortrudt at de lagde IOS5 på deres 3gs - Forbedringerne er ret små, i forhold til hvor langsom de generelt bliver med IOS5. |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
||
Hey, jeg hopper lige på den her, da jeg næsten har et modsat problem...
Har lige købt Ipad 3 og installerer så en masse apps. VUPTI er de alle på Iphonen. Nogle af dem er måske ok, men kan man ikke et sted på Itunes eller andet sted ændre indstillingen så man kan vælge hvilke man installerer på Ipad man vil have på Iphone og vice verca? Og måske et dumt spørgsmål:hvis man sletter app ene sted ryger den så også det andet sted?
|
|||
TV:LG 65 C1
Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale PS5 NVIDIA SHIELD |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
||
Det sidste - de forsvinder ikke fra den anden enhed. Og hvis du synkroniserer med iTunes på Mac eller pc, ligger alle dine apps dér også. I iTunes kan du indstille en del. ![]() |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
||
ja det fandt jeg, men er sgu for dum til at gennemskue hvor der skal være flueben i hvad for blot at have den og den app på I pad kun og vice verca...
|
|||
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
||
Du ser kun listen for den enhed der er tilsluttet med USB-stik. Hvis du fjerner det nederste hak, Synkroniser nye programmer, så kommer nye programmer kun på den enhed, hvor de er købt. Men de kan altid senere hentes. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
||
TUSIND TAK!!
![]() |
|||
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |