recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apps på Android TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apps på Android TV

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apps på Android TV
    Sendt: 20-August-2021 kl. 00:11
Vi har 3 Sony TV i familen.
2 XH90 og 1 XH80

På ingen af dem kan jeg finde C More, men jeg kan godt søge den frem
På telefonen.

På C Mores hjemmeside, står Sony Bravia som understøttet.

Why?


Redigeret af Kallespears - 20-August-2021 kl. 00:13
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2021 kl. 04:31
Det er denne app, som du skal have fat i. Hvis du logger ind med din bruger, så kan du installere den på dine Sony TV ved at klikke på installer-knappen i browseren: https://play.google.com/store/apps/details?id=se.cmore.bonnier&hl=en&gl=US
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2021 kl. 23:41
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Det er denne app, som du skal have fat i. Hvis du logger ind med din bruger, så kan du installere den på dine Sony TV ved at klikke på installer-knappen i browseren: https://play.google.com/store/apps/details?id=se.cmore.bonnier&hl=en&gl=US

Den skriver godt nok installed, men brokker sig os over der er svensk.
Appen er ikke at finde på tv’et.

Hjælp igen Rasmus 🙏🏻
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2021 kl. 10:54
 Den er heller ikke søgbar på min TV boks som også er Android TV OS. Den kører på Android 10.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2021 kl. 11:25
Ingen probs med at finde den på min Shield (2015)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2021 kl. 11:51
 Bruger er Nokia 8000, nej det er ikke en telefon.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jensoest Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-December-2009
Status: Offline
Point: 205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jensoest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2021 kl. 19:45
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2021 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af jensoest jensoest skrev:

Prøv dette link istedet:


Den viser at C more er installeret, men appen er ingen steder at finde.
Heller ikke under indstillinger - apps
Confused

Til top
jensoest Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-December-2009
Status: Offline
Point: 205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jensoest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2021 kl. 21:52
Der står også "Installed" hos mig, selvom jeg pt. ikke har app’en installeret på min Android TV enhed.

Hvis du trykker på "Installed" knappen, får du så alligevel ikke mulighed for at installere app’en?
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2021 kl. 13:30
Hej det virker fint på mit Sony tv. Men det var noget kringlet 🥵
Har du installeret sideload launcher app? Jeg tror du kan se appen via den og aktivere den?  

Mvh Michael 

Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2021 kl. 17:44
Oprindeligt skrevet af jensoest jensoest skrev:

Der står også "Installed" hos mig, selvom jeg pt. ikke har app’en installeret på min Android TV enhed.

Hvis du trykker på "Installed" knappen, får du så alligevel ikke mulighed for at installere app’en?

Der sker intet, knappen er blurred ud. 🙇🏼‍♂️
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2021 kl. 17:47
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Hej det virker fint på mit Sony tv. Men det var noget kringlet 🥵
Har du installeret sideload launcher app? Jeg tror du kan se appen via den og aktivere den?  

Mvh Michael 


Ideen var ret god, og jeg troede faktisk, det var læsningen.
Men den ser kun ganske få apps og nogen indstillinger ikke C more.

Stadig ingen C More på Sony Android 9.
Selvom de reklamere med.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu