|
Apps på Android TV |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||||
jensoest
Bruger Oprettet: 22-December-2009 Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Også hvis du prøver det link, jeg sendte? Det første link fra Rasmus er også blurred ud hos mig.
|
|||||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Har du overvejet at kontakte Sony og spørge dem ?
|
|||||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Hvor længe siden er det der blev oplyst at der var den App til Android TV OS v 9.? Hvis det er nogen tid siden, så kan det jo være at den ikke er der længere til den version. Havde en Android TV boks med v 9, men så var der apps der ikke længere kunne køre, da de var ændret til at køre på v 10.
|
|||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||||
Kallespears
Super bruger Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jf C more selv kræver den Android 5 eller nyere. Jeg må prøve ringe rundt til C more og Sony. I hvert fald DYBT godnat, hvis appen ikke længere virker på er TV model år 2021
|
|||||
Kallespears
Super bruger Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeps, det viser det samme med begge link. Suk
|
|||||
jensoest
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Brug det sidste link i en Chrome-browser. Log ind med samme Google konto her og på dine tre Sony tv. App'en virker både til Android TV v9 og v10.
|
|||||
Kallespears
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Appen står som installeret, men kan stadig ikke finde den på tv
|
|||||
jensoest
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Som sagt tidligere skal du ikke lægge noget i, at der står, at den allerede er installeret. Som det fremgår af mine screen shots nedenfor figurerer app’en også som installeret hos mig, selvom den ikke er det. Trykker man på ”Installed”, får man muligheden for at installere. Som sagt skal du sikre dig: 1. At dine tv er på nettet og logget ind med samme Google-konto hele vejen rundt. Samtidig skal du sikre dig, at dine tv er opdateret. 2. Herefter kan du installere app’en fra en Google Chrome-browser på en pc via dette link og ved anvendelse af samme Google-konto som på dine tv: https://play.google.com/store/apps/details?id=se.cmore.bonnier 3. Tryk på ”Installed”/”Installeret” og vælg det tv, du gerne vil have app’en installeret på. App'en fungerer på min enhed, men ændring af sprog fra svensk til dansk er en udfordring. |
|||||
Kallespears
Funktioner
Tak(0)
|
||||
jeg har nu talt med CMORE 2 gange.
Deres konklusionen er at CMORE ikke virker på Sony TV. |
|||||
jensoest
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Så må C More da hellere få rettet deres hjemmeside. Her fremgår det i dag eksplicit, at Sony Bravia TV med Android TV er understøttet.
Redigeret af jensoest - 01-September-2021 kl. 16:06 |
|||||
Kallespears
Funktioner
Tak(0)
|
||||
enig, det nævnte jeg os for dem (ham)
Det vil blive fjernet en af de nærmeste dage.
|
|||||
jensoest
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Lykkedes det dig at få en forklaring ud af dem på, hvorfor lige Sony tv nu ikke understøttes?
|
|||||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |