|
Apps på Panasonic TX-55GX525E |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Erik K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 297 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
[/QUOTE] Og den eneste "Æblemand", jeg kan komme i tanker om er: https://www.youtube.com/watch?v=hE7-h8tCJfM [/QUOTE]
![]() Nu er vi da vist mere ovre i meloner end æbler ![]() Men den omskrivning kan sikkert også støde nogen.
Redigeret af Erik K - 09-Oktober-2022 kl. 01:19 |
|||
![]() |
|||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1094 |
||
Jeg har altid set det som om de er misundelige på dem der har Apple produkter |
|||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() Gæst ![]() |
||
Erik K: Det kan måske være, de har PRØVET andre produkter end Apple - og var vendt tilbage, fordi det andet ikke duede for dem... KlausDM: Jeg har INGEN Apple-produkter... Kun en gammel "Who Are We"-møgspand. Den kan ringe - man kan ringe fra den - så er mit behov dækket.
|
|||
![]() |
|||
Erik K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 297 |
||
Ja, det kan sagtens tænkes - og det har jeg fuld forståelse for, fordi det måske kun er et Apple-produkt, der opfylder kravene. Jeg har både iPhone og iPad, fordi de i visse tilfælde egner sig bedre end mine Android-produkter. Nogen gange egner mine Androids sig bedre og sådan er det, hvilket jeg accepterer. Jeg forstår derimod ikke, at man udelukkende promoverer dyrere enheder, når der ikke er et behov, der nødvendiggør og retfærdiggør den højere pris. Mit indtryk er, at det ofte er brugere, der ikke har prøvet andre enheder. eller har behov ikke alle spørgere (og mange andre)har.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |