|
Apps til Ipad - problem med at hente |
Besvar |
Forfatter | ||
Pirart
Junior bruger Oprettet: 01-November-2010 Sted: 57 Status: Offline Point: 29 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-September-2012 kl. 19:42 |
|
Jeg har en Ipad2. Har hentet IOS6, og nu kan jeg ikke hente apps. Jeg trykker på 'installer app', giver mit apple password, og så beder den mig lave 3 nye security spørgsmål og svar + angive en alternativ e-mail adresse. Det gør jeg og klikker på 'done', hvorefter jeg får fejlmeddelelse; 'your session has timed out try again' Så prøver jeg igen - samme fejlmeddelelse. Jeg tror jeg har brug for hjælp :-) mvh |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg havde det samme problem. Det lykkedes så i tredje forsøg, at lave de 3 spørgsmål. Og nu virker det igen.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Pirart
Junior bruger Oprettet: 01-November-2010 Sted: 57 Status: Offline Point: 29 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok, jeg har nu prøvet 4 gange indenfor 10 minutter. No go. Jeg har også set lidt på engelsksprogede spørgsmål/svar sider; det ser ud til at være et generelt problem. Jeg må tro og håbe på at Apple fixer det. Det bringer tihvertifald erindringer frem om de gode gamle pc-dage med fejlrettelser, der blot skabte nye generelle fejl mvh |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |