|
Aqara video doorbell WiFi problem |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24761 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Nå ja. Det tænkte jeg ikke lige på. Det sker jo altid automatisk. Den hedder 73 ned og 80 op.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24761 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Men der burde ikke være så meget som kører på den forbindelse. Tror jeg ikke. Jeg er slet ikke inde i det. |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
2,4Ghz har som regel bedre rækkevidde end 5Ghz. men lavere hastighed.... Problemet med Wifi, og da især uden for hjemmet (din dørklokke hænger vel ude) er, at der er så mange parametre og ting der kan forstyrre, så den ind imellem godt kan "falde ud"....
|
|||||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Den er med kamera, så den hænger udenfor. Det irriterer mig bare, at de skriver at WiFi er dårlig, og skal skiftes til auto. Men hvor skal jeg skifte til auto. Det kan jeg ikke finde.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
En ringeklokke på wifi er generelt ikke en super god løsning.
|
|||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Dørklokken siger det - hvordan? Med højttaleren? Og, hvad siger den helt præcist?
Næh, det kommer jo an på, hvad det er der skal sættes til auto.
Hvilken? Klaus
|
|||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeg har genstartet det hele nu. Og indtil videre, så har der ikke været noget. Så nu ser jeg.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |