|
ARC falder ud |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Marts-2013 kl. 09:02 |
Har et problem med min Audio Return.
Lyden er begyndt at falde ud og helt gå tabt. Nogle gange når jeg tænder min reciever er der slet ikke noget lyd ![]() Nogle der har oplevet tilsvarende?
|
|
![]() |
|
ZABBI4000 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2013 Status: Offline Point: 34 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jep, det var mit kabel som var defekt. Tjek om det evt. sidder løst i sine indgange. Det kan jo være det er hoppet ud. Det er set før.
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men husk nu at slukke HELT for begge dele når du roder med det.
Hot-plugging kan medføre kortslutning, og så er det helt slut med lyden. Mvh. Rasmus Redigeret af fausing - 30-Marts-2013 kl. 10:50 |
|
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |