|
ARC mellem Reciever og Projektor |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Faktisk vil jeg anbefale en af de billige fra Logitech. Nu svigter touchskærmen igen på min, skal trykke 75 gange før TV tænder :-(
|
||
![]() |
||
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
|
@ ELcapitano Jeg har ikke en gylden løsning. Jeg bruger selv en old gammel Marantz multiremote. Den har for mig været det mindst irriterende at bruge, og så har den lys i alle knapperne i modsætning til min logitech som har bitte små sorte knapper som jeg ikke kan blive dus med når der er mørkt i stuen. Jeg synes lys i knapperne er vigtigt når man bruger projektoren. @ Otto Tak for svar. Vi er vist meget enige.
Redigeret af dpny - 07-Januar-2014 kl. 13:31 |
||
![]() |
||
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
|
Jeg har bla. en af de mindste fra logitech. Den virker faktisk fint nok og den er stabil når den først er indstillet via softwaren, men den kan praktisk taget ingen ting og har kun mulighed for 4 apparater. Som allerede nævnt er den største bagdel ved den, at der ikke er lys i og at knapperne er meget små og derved føles ens.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Der er heller ikke lys i knapperne på Touch før man trykker. Der var One bedre da der var lys når man løftede den. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19841 |
|
Med hensyn til fjernbejening - tag skridtet, Lintronic og Beo4 virker bare !
Klaus |
||
![]() |
||
|
Er der lys i tasterne på B&O. Jeg kan forstå det er vigtigt ved PJ visning?
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19841 |
|
En Beo4 behøves ikke lys......
Klaus |
||
![]() |
||
|
Så skal du da være blind... |
||
![]() |
||
|
Nope, for tasterne genialt placeret, så du kan føle dig frem. Jeg kigger sjældent på tasterne,når jeg betjener anlæg/fjernsyn.
Klaus |
||
![]() |
||
|
Ha, det var også hvad jeg mente. Man kan finde knapperne i blinde
![]() |
||
![]() |
||
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
|
Hvordan forbindes LinTronic til f.eks. projektor og reciever? |
||
![]() |
||
|
Hos mig er det hele ir styret, men den kan også sende RS232 kommandoer.
Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |