|
ARC på Panasonic GT30 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 00:13 |
Hejsa. Jeg har jo som jeg skriver andre steder på forum, planer om at flytte alt mit udstyr ind i et skab i et andet rum. Samtidig vil jeg dog også gerne have mig en BD-afspiller, som kan stå ved TV'et. Synes alligevel det bliver for besværligt at skulle ind i rummet ved siden af, for at sætte en film på.
Her går spørgsmålet så på, om jeg kan nøjes med at trække kun et HDMI kabel mellem de to rum, og så bruge TV'ets ARC til at sende BD-afspillerens lyd videre til forstærkeren? Og hvis den kan, bliver det så urørt, eller dekoder TV'et det og sender det videre i komprimeret format? Det ville jo være sjovest, hvis jeg slipper for at trække to kabler.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mange tv sender kun lyden fra tv'ets tuner videre via ARC. Det fremgårba brugsanvisningen.
Klaud |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |