|
ARC til EARC |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Mortenlist
Ny bruger Oprettet: 27-Oktober-2020 Sted: Årslev Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Oktober-2020 kl. 17:54 |
Hej alle
Jeg er så uheldig at have et tv uden EARC, men vil gerne investere i en ret dyr soundbar. Kan man købe en converter hertil Morten//
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4664 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad skal du bruge eARC til?
|
|
Mortenlist
Funktioner
Tak(0)
|
i forbindelse med køb af en soundbar, og her får jeg ikke fuldt udbytte af atmos bl.a kun med arc fremfor enhanced arc.
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4026 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4664 |
Funktioner
Tak(1)
|
Ja og atmos udbyttet er i forvejen ret begrænset i en soundbar.
|
|
Mortenlist
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har et Samsung 7 serie uhd inde fra hi gi klubben, og det har ikke earc, men kun arc.
Jeg vil skyde på at det er omkring. 2 til 3 år gammelt
|
|
Mortenlist
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har apple tv
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad tænker du at converteren skal kunne gøre? Klaus
|
|
Mortenlist
Funktioner
Tak(0)
|
https://www.hdfury.eu/shop/hdfury-arcana/
Jeg har ikke så meget forstand på det, men tænkte at denne kunne konvertere atmos lyd ud via denne konverter via arc udgangen. Tager jeg fejl.🙈🙈
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4026 |
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret af T-Duck - 27-Oktober-2020 kl. 22:28 |
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret af T-Duck - 27-Oktober-2020 kl. 22:28 |
|
|
|
Mortenlist
Funktioner
Tak(0)
|
er det så håbløst at købe soundbar..?
Jeg skal vel opgradere på tv på et eller andet tidspunkt, men det er jo ikke udgangspunktet lige nu.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |