recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ArcSoft TotalMedia og VMC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketArcSoft TotalMedia og VMC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BeLLe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juli-2006
Status: Offline
Point: 302
Direkte link til dette indlæg Emne: ArcSoft TotalMedia og VMC
    Sendt: 17-Februar-2008 kl. 22:03
jeg hentede en trial version af ArcSoft TotalMedia™ Theatre for at se hvad der var.

efter at have prvet det et par gange afinstallerede jeg det igen. Efterfølgende kan jeg ikke se DVD og live TV via Vista mediacenter. Jeg får en fejl om at jeg mangler en fil; magcore.dll

filen hører til i ArcSoft TotalMedia og efter jeg installerede det igen virker alt normalt men da jeg ikke har lyst til at have totalmedia installeret vil jeg hre om andre har oplevet problemet og fundet en løsning
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Point: 1137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2008 kl. 11:00

Det tyder på at ArcSoft ikke har korrekt afinstalleret sig selv som decoder.

Sprørgsmål et er om ikke Microsoft Decoder Checkup Utility virker på Vista, og giver dig mulighed for at vælge en anden decoder:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=DE1 491AC-0AB6-4990-943D-627E6ADE9FCB

Mvh

Brian

Redigeret af Binnerup - 18-Februar-2008 kl. 11:01
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2008 kl. 11:13

Binnerup, den virker ikke. Men der findes en anden til Vista som virker. Jeg har bare ikke lige linket her

Til top
bluebucket Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2007
Sted: Danmark
Point: 212
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2008 kl. 11:22
I reject your reality and substitute my own!
Panasonic 42PX80
HTPC (Zotac GF9300-A-E, TerraTec H7)
WDTV Live
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Point: 1137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2008 kl. 13:26

Glimrende.

Det er blot nogle registry ændringer, men det er ret meget nemmere med et program til det...

Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
BeLLe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juli-2006
Point: 302
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2008 kl. 18:15
Nu fik jeg endelig tid til at teste det men det virker ikke, eller dvs at decoder checkup util virker fint men jeg får stadig fejlen og kan ikke se live TV eller DVD film.

EDIT: nu er jeg blevet lidt klogere. Jeg tror der arcsoft er lidt for grundige med deres uninstaller.
Under uninstall siger den at der er nogle dll filer der er låst der ikke bliver brugt og om jeg vil slette dem efter næste reboot. Jeg har før sagt ja men bad den denne gang om at ignorere det og nu virker TV og DVD afspilning stadig efter reboot.

MEN, myMovies tray app kommer stadig op og brokker sig over en manglende magcore.dll når jeg mounter en DVD iso.

nogen ideér hvorfor det sker Binnerup?

Redigeret af BeLLe - 20-Februar-2008 kl. 18:50
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu