Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Badsted
Guld medlem
Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Status: Offline
Point: 1042
|
Sendt: 02-November-2008 kl. 18:10 |
Jeg forsøger at se det på hht://www.catchuptv.com, og i
starten så det rigtig flot ud, men nu er der næsten for
mange pixeleringer og det stopper helt op en gang
imellem. Ærgeligt, men jeg bliver sikkert nødt til at
vente til senere....
Med venlig hilsen
Henrik Badsted
|
 |
Ostemad
Junior bruger
Oprettet: 08-Februar-2007
Point: 33
|
Sendt: 02-November-2008 kl. 19:50 |
CRAZY
|
 |
filmtosse
Bruger
Oprettet: 19-April-2005
Point: 158
|
Sendt: 02-November-2008 kl. 20:33 |
Sikke dog en afslutning på en Formel 1 sæson, det var da vildt fedt med sådan en afslutning. 
|
Vi holder ikke op med at lege, bare fordi vi bliver ældre. Vi bliver ældre, hvis vi stopper med at lege.
|
 |
hunt
Guld medlem
Oprettet: 25-April-2007
Point: 520
|
Sendt: 02-November-2008 kl. 20:56 |
Lidt OT: TV2 og TV2sport sjofler deres seerere til. Gang på gang cutter de inden pressekonferencen, helst til en ligegyldig genudsendelse af et børneprogram! Og tro mig TV2 sender masser af ligegyldige børneprogrammer.
De gjorde det igen idag, men det var jo også bare VM, der blev afgjort...
|
 |
Badsted
Guld medlem
Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Point: 1042
|
Sendt: 03-November-2008 kl. 00:56 |
Hold da fast, jeg kan næsten ikke få luft.....
Med venlig hilsen
Henrik Badsted
|
 |
Infinity
Guld medlem
Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Point: 1078
|
Sendt: 03-November-2008 kl. 12:51 |
hunt skrev:
Lidt OT: TV2 og TV2sport sjofler deres seerere til. Gang på gang cutter de inden pressekonferencen, helst til en ligegyldig genudsendelse af et børneprogram! Og tro mig TV2 sender masser af ligegyldige børneprogrammer.
|
Det er fandme sjældent de genudsender børneprogrammer på TV2 sport og det gjorde de altså ikke på min skærm i dag. Men Pressekonferencen var der kun lidt af i genudsendelsen. Den blev droppet fra direkte udsendelsen, da løbet var 10 min forsinket.
|
mvh Infinity
|
 |
hunt
Guld medlem
Oprettet: 25-April-2007
Point: 520
|
Sendt: 03-November-2008 kl. 19:36 |
Infinity skrev:
hunt skrev:
|
Det er fandme sjældent de genudsender børneprogrammer på TV2 sport og det gjorde de altså ikke på min skærm i dag. Men Pressekonferencen var der kun lidt af i genudsendelsen. Den blev droppet fra direkte udsendelsen, da løbet var 10 min forsinket.
|
Jeg skal med glæde skære det ud i pap eller lave en foldehat af et vådt ekstra blad, hvis essensen, i det jeg skrev, var for svær at fange... 
Men ja, genudsendelsen beviste da med al tydelighed min pointe. Kun at vise Massa's kommentarer og tilmed kun den afsluttende, var da for tyndt!
|
 |