recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Argon ALTO A5 vs MiniPod?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Argon ALTO A5 vs MiniPod?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andersjj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-August-2021
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andersjj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Argon ALTO A5 vs MiniPod?
    Sendt: 11-August-2021 kl. 11:20
Jeg kunne godt tænke mig et sæt stereohøjtalere til at erstatte min Libratone Zipp Classic. Da jeg bor i lejlighed er subwoofer ikke relevant. 

Designet på Podspeakers/Scandyna's MiniPod kan man jo altid strides om, men her spørger jeg udelukkende ind til lydkvaliteten. Altså er der en væsentlig forskel på de to?

Det drejer sig i begge tilfælde om en stereo-pakke med en aktiv Bluetooth-højtaler og en passiv. 

MiniPod pakken er jævnligt på tilbud til ca. 3.300 kr.

ALTO A5 koster 2.500 kr. + kabler
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2021 kl. 15:15
Personligt ville jeg tage et sæt argon Alto 5 MK2 og et lille bluettoothe forstærker som dem fosi audio laver som smatidig er billigere og lyder super godt
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2021 kl. 16:10
Hvad med den aktive udgave af Alto a5
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu