|
Argon bluetooth modtager |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
fc-andeby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-December-2014 kl. 22:04 |
Hej
Jeg har købt en argon bt2 bluetooth modtager til mit gamle Harman kardon AVR 130 anlæg. Mit problem er at jeg ikke kan få lyd når jeg kører lyden igennem mit optisk kabel. Der står at mit anlæg skal undestøtte 24bit / 192kHzfor for at det virker, hvis jeg har forstået det rigtig. Men understøtter mit anlæg ikke 24bit / 192kHz eller mig der har misforstået noget i forhold det her link: Rul lidt ned på siden for at se det. http://www.cnet.com/products/harman-kardon-avr-130/specs/ MVh. Thomas |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Husk at vælge digital input til optisk.
Se side 23 i manual.
|
|
![]() |
|
fc-andeby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
Det har jeg gjort. For hvis jeg sætter kabelet i Tv'et så kommer der lyd, så det er ikke der fejlen er. |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Skal lige være helt sikker.
Er det lyden fra tv du hører gennem forstærkeren? |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5331 |
Lyd fra TV er med lavere bitrate. Og kommer der synligt lys ud af kabel (receiver ende) når det sidder i BT2 ? Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Når jeg kablet ud i receiver ende, er der synligt lys.
Kablet sidder i optimal in på receiver og jeg har valgt video 1 som kanal |
|
![]() |
|
Og du har valgt optical som kilde til video 1?
Side 23 i brugsanvisningen......
|
|
![]() |
|
Jeps. På bagsiden står der video 1 og har prøvet de andre indgange uden det virker.
|
|
![]() |
|
Jeg tror du misforstår.
Du tilslutter kablet til optisk in i reciever.
Herefter skal du ind i menuen på reciever og fortælle at den optiske indgang skal bruges af video 1.
Hvis video 1 eksempelvis står til at bruge en analog indgang kommer der ingen lyd.
Det er ikke som på gammeldags receiver hvor hver indgang passede til en specifik knap på fronten.
Recieveren er en computer, der skal have at vide hvilken indgang den skal hente lyden fra.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Flere indgange kan være præ-indstillet. Hvis der ved en indgang står "Video 1", så virker den ved tryk på Video1 på fj.bj.
|
|
![]() |
|
Har valgt den rigtige instilling, for den virker når sætter kablet i fjernsynet. Ellers tage jeg lige forbi hifi kubben i morgen og høre dem ad. Det kan selvfølgelig også være at bluetooth modtageren har en defekt. |
|
![]() |
|
En sidste gang.
Går kablet fra tv til receiver når der er lyd? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |