|
Argon fra HIFI Klubben |
Besvar |
Forfatter | |
127tage
Bruger Oprettet: 13-Januar-2008 Status: Offline Point: 68 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Marts-2018 kl. 16:49 |
Hej.
Jeg har kik på højtaleren Argon Alto 5 både som passiv eller som aktiv. Men er deres eget mærke pengene værd ?
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
Funktioner
Tak(0)
|
Argon plejer at være fint til prisen
|
|
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Synes ikke Argon er noget særligt. Eltax spiller bedre.
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er en glimrende højttaler til prisen.
Gå ind i klubben og lyt dig frem. |
|
127tage
Bruger Oprettet: 13-Januar-2008 Status: Offline Point: 68 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det må jeg gøre. Overvejede 2 stk Harman kardon onyx studio 4 men synes dem her fra HFK kan så meget hvis man vælger deres aktive højtalere.
|
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har et sæt Argon Alto 5a, og de spiller ganske udemærket.
Jeg bruger det som et sekundært setup, til at spille rum på ca. 20-25 m2 op. Deres auto tænd/sluk er en rar feature, da jeg bruge dem sammen med en Sonos Connect. Bluetooth delen er også ganske brugbar at have. Men lyt til dem i klubben, jeg ville først have “nøjes” med Alto 4a, men ved nærmere lyt ville jeg ikke spare de 500 kr. Så til prisen et godt alternativ, som hvis man ønskede mere bass, kan tilkoble en subwoofer. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |