|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() Sendt: 24-Oktober-2007 kl. 10:20 |
Er der nogle som kan sige noget godt eller dårligt om følgende setup: Højtaler system Argon 7000: Sorround reciever Denon AVR-1508 Så vidt jeg kan se så kan recieveren ikke afkode de nye hd lydformater - men er det nødvendigt hvis man køber en afspiller som kan klare det ? Redigeret af Ullum - 24-Oktober-2007 kl. 10:34 |
|
![]() |
|
viol8r ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 277 |
![]() |
Hejsa,
Generelt set går man ikke så meget galt med Denon. Jeg valgte selv en AVR-2807. Jeg har også Argon-sættet. Det er ganske godt, men man skal ikke forvente, at det kan afløse en god gulv-højttaler, men det er væsentligt bedre end de typiske kombo-anlæg. Jeg er selv så småt ved at overveje om jeg skulle skifte til B&W XT-serien (men det er så en hel anden pris-klasse). Jeg havde en tråd ovre på et andet forum omkring netop højttalerne - der er lidt spændende billeder: Inside Argon |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Denon AVR-1508 har HDMI 1,3 så hvis din afspillere kan decode og har HDMI 1,3 så skulle du sagtens kunne afspille de nye hd lydformater!
![]() MVH |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Tak for informationerne viol8r og Asklepios hmmm ... jeg ved ikke rigtig med det Argon sæt - det er kanon flot og passer rigtig godt ind i indretningen, men lyden skal jo også gerne være god - må prøve at finde en hifiklub og høre dem. Vil jeg være bedre stillet med et sæt KEF 3005 i stedet - sådan rent lydmæssigt ?? Er den valgte reciever kraftig nok til at fyre op under henholdsvis Argon og KEF sættene ?? |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Jeg kender ikke umiddelbart forskellen mellem argon og kef. Men der er jo rigtig mange herinde der har kef og roser dem til skyerne.
![]() Denon er sikkert kraftig nok. Men den har jo ikke meget overskud. Har du haft Onkyo 605 i tankerne? Eisa winner, har flere Watt og kan decode de nye hd lydformater! ![]() Christian (aka. CSN-teknik) burde kunne hjælpe dig med KEF og Onkyo. Han er en super gut, leverer den bedste service og hjælper dig gerne med ALT!! ![]() Med venlig hilsen |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |