|
Argon iNet2 - Lav lyd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Juni-2021 kl. 13:22 |
Hej alle
Har denne radio Argon iNet2 fra HiFi klubben. Desværre er den begyndt at spille utroligt lavt. Skal skrue helt op og så er det ikke engang særligt højt. Det er både på FM, DAB og streaming problemet opstår. Når jeg genstarter til fabriksindstilling så virker lyden normalt kortvarigt. Men efter en 10-15 sekunder så bliver lyden igen lav. Nogle forslag til hvad fejlen kan være eller må jeg bare sande at den trænger til en udskiftning. Hilsen Jesper
Redigeret af Packer - 12-Juni-2021 kl. 13:24 |
|
![]() |
|
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2242 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spiller den bare med sine egne, indbyggede højttalere, eller er der koblet eksterne - eksempelvis PC-højttalere på, via hovedtelefon-udgangen?
Redigeret af mnielsen - 12-Juni-2021 kl. 14:02 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
![]() |
|
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
Hej
Nej intet tilsluttet til den. Kun dens egen højtaler. Jesper
|
|
![]() |
|
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2242 |
Så kan jeg desværre ikke hjælpe. Har selv iNet3'eren... Og koblet nogle PC-højttalere på den - JBL Creature. Der oplever jeg nemlig lidt det samme - skal så hen og skrue op på selv højttalerne for at få knald på igen. Ligemeget med det. Andre må træde til...
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |