Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
kim.t
Guld medlem
Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3850
|
Sendt: 14-Maj-2011 kl. 19:22 |
Undskyld mit spørgsmål (men er lige blevet spurgt af svigerfar). Win7 har vel ingen mailprogram mere (outlook express), men det er meningen at man skal anvende Win live mail. Men kan man kun benytte Live mail hvis man har en hotmail adresse eller Live ID ?? (samme åndsvage begrænsning som det er på Win7's "forældrekontrol")
|
|
 |
db89
Guld medlem
Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
|
Sendt: 14-Maj-2011 kl. 19:39 |
kim.t skrev:
Undskyld mit spørgsmål (men er lige blevet spurgt af svigerfar). Win7 har vel ingen mailprogram mere (outlook express), men det er meningen at man skal anvende Win live mail. Men kan man kun benytte Live mail hvis man har en hotmail adresse eller Live ID ?? (samme åndsvage begrænsning som det er på Win7's "forældrekontrol") |
den virker også med gmail og diverse andre mail, du skal dog måske selv manuelt konfigurere indstillingerne hvis det er fra en POP-server eller lign.
|
 |
Pony65
Guld medlem
Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1845
|
Sendt: 14-Maj-2011 kl. 20:39 |
kim.t skrev:
Undskyld mit spørgsmål (men er lige blevet spurgt af svigerfar). Win7 har vel ingen mailprogram mere (outlook express), men det er meningen at man skal anvende Win live mail. Men kan man kun benytte Live mail hvis man har en hotmail adresse eller Live ID ?? (samme åndsvage begrænsning som det er på Win7's "forældrekontrol") |
Det er rigtigt, Win7 har ikke noget mailprogram indbygget så du må selv vælge. Men hvis du ikke vil have installeret de andre programmer der følger med i installationsfilen ( forældrekontrol, messenger etc. ) så fjern fluebenet udfor programmerne under install. Jeg oplever mange gange at der bliver installeret programmer der ikke bruges, kan ikke forstå at folk ikke læser hvad der står før der trykkes næste og ok. Du kan også bruge programmet til en Yousee, TDC, fullrate konto etc.
|
 |
musikkman
Bruger
Oprettet: 20-Maj-2009
Sted: Denmark
Point: 174
|
Sendt: 28-Maj-2011 kl. 21:40 |
Først vil jeg lige starte med at beklage at jeg først vender tilbage nu....
Jeg har nu opdateret windows med den nye service pack... og instaleret microsoft security essentials.. alt er scannet for virus... og intet er fundet...
Meeen problemet er der stadig... windows lukker live mail programmet ned... (min mail adresse er en http server adresse... altså ................@live.dk)
|
Sony 55hx855
Onkyo tx-nr 5010
PS3
Elac 249BE Højttalere
XTZ 99w12 18 ice subwoofer
sonos musik system
Ps. skal du holde en havefest, så prøv os: www.lejettelt.dk
|
 |
Brixen
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6694
|
Sendt: 28-Maj-2011 kl. 21:50 |
musikkman skrev:
Først vil jeg lige starte med at beklage at jeg først vender tilbage nu....
Jeg har nu opdateret windows med den nye service pack... og instaleret microsoft security essentials.. alt er scannet for virus... og intet er fundet...
Meeen problemet er der stadig... windows lukker live mail programmet ned... (min mail adresse er en http server adresse... altså ................@live.dk) | Så skrot programmet, og brug et andet. Det kan ikke være meningen at der skal være problemer med et mailprogram.
Redigeret af Brixen - 28-Maj-2011 kl. 21:52
|
Venlig hilsen KB
|
 |
musikkman
Bruger
Oprettet: 20-Maj-2009
Point: 174
|
Sendt: 29-Maj-2011 kl. 07:38 |
Ja... det blev så enden på det!!! windows live mail 2011 er hermed skrottet!!!! Og istedet bruger jeg nu thunderbird som "piddy" anbefalede.... og det virker rigtigt lækkert!!!
Tak til alle her...
|
Sony 55hx855
Onkyo tx-nr 5010
PS3
Elac 249BE Højttalere
XTZ 99w12 18 ice subwoofer
sonos musik system
Ps. skal du holde en havefest, så prøv os: www.lejettelt.dk
|
 |
Ophørt
--
Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Point: 1196
|
Sendt: 29-Maj-2011 kl. 08:12 |
Jeg har ikke fuldt denne tråd. Vi kører selv thunderbird og har gjort det siden Win XP. Men det musikkman du har haft med livemail, havde jeg med moviemaker, og fordi at et godt opensouce video redigering findes ikke på til Windows, skrottet jeg Win 7. På den stationære
|
 |
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
|
Sendt: 29-Maj-2011 kl. 08:28 |
|
 |
KlausDM
Platin medlem
Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19834
|
Sendt: 29-Maj-2011 kl. 08:51 |
T-Duck skrev:
og fordi at et godt opensouce video redigering findes ikke på til Windows, skrottet jeg Win 7. På den stationære |
Det vil sige at du har en gyldig Win7 licens billigt til salg? Den napper jeg. Klaus
|
|
 |
Ophørt
--
Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Point: 1196
|
Sendt: 29-Maj-2011 kl. 08:55 |
Nej det har jeg ikke klausDM. For jeg har den i baghånden hvis jeg vil bruge virtuelbox med den. På min ubuntu
|
 |
Ghump
Bruger
Oprettet: 27-August-2010
Point: 92
|
Sendt: 29-Maj-2011 kl. 10:01 |
|
 |
Brixen
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6694
|
Sendt: 29-Maj-2011 kl. 10:31 |
Hvis I er studerende eller går på en af de uddannelsesinstitutioner på listen, er der en mulighed for at få Microsoft Outlook billigt sammen med resten af Officepakken. Jeg synes det er et godt mailprogram, og betalte 905 kr. for det, da jeg brugte pc.
|
Venlig hilsen KB
|
 |