recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Artifacts i spil på PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketArtifacts i spil på PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 583
Direkte link til dette indlæg Emne: Artifacts i spil på PS3
    Sendt: 13-Januar-2008 kl. 11:46
Hej med jer!

Jeg har en PS3 (60GB), som jeg har lidt problemer med. Mit problem er at der fremkommer artifacs i nogle spil. Værst var det i Motorstorm, hvor alle centerlinier i køretøjerne kunne ses.

Jeg har siden byttet Motorstorm væk og har ikke oplevet problemer i FIFA elle Resitance fall of man. Men har nu fået Assasins Creed og her er der nogle lyserøde artifacts, bl.a. på min figurs kappe men også oppe i himlen. Det er nogle firkanter der danner ringe og det forekommer i samtlige baner.

Har testet min PS3 påtre forskellige fjernsyn og alle viser samme symptomer.

Jeg kører med firmware ver 1.90. Hvad kan være galt?

Mvh
Til top
veritas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Februar-2007
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2008 kl. 11:52
Jeg ville nok starte med at opdatere min firmware og så se om det gjorde det bedre. Derefter ville jeg nok se om konsolen måske blev for varm/står et alt for indelukket sted...
Hvis det fejlede, ville jeg nok prøve at ringe til support... Held og lykke med det...
Til top
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-August-2006
Point: 583
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2008 kl. 14:32
Plads er der nok af omkring min ps3. Mht firmware, var problemt også at finde på forrige version.

Til top
DarkHelmet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2005
Point: 508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2008 kl. 15:57
Oprindeligt skrevet af HQjben HQjben skrev:

Hej med jer!

Jeg har en PS3 (60GB), som jeg har lidt problemer med. Mit problem er at der fremkommer artifacs i nogle spil. Værst var det i Motorstorm, hvor alle centerlinier i køretøjerne kunne ses.

Jeg har siden byttet Motorstorm væk og har ikke oplevet problemer i FIFA elle Resitance fall of man. Men har nu fået Assasins Creed og her er der nogle lyserøde artifacts, bl.a. på min figurs kappe men også oppe i himlen. Det er nogle firkanter der danner ringe og det forekommer i samtlige baner.

Har testet min PS3 påtre forskellige fjernsyn og alle viser samme symptomer.

Jeg kører med firmware ver 1.90. Hvad kan være galt?

Mvh

Ingen problemer herfra. Synes det er kanon grafik den kan lave denne maskine.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu