recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Artikel i Jyllands Posten
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Artikel i Jyllands Posten

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Artikel i Jyllands Posten
    Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 06:34
Faldt lige over denne artikel i Jyllands Posten. Tænkte nogen kunne finde den interessant/underholdende.

"Kom med hjem til en hi-fi-fanatiker med ekstreme musikanlæg i de fleste rum":

Redigeret af Silentbob - 16-Oktober-2014 kl. 06:35
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 08:25
Hold da kæft en tosse.
Hvorfor bygger han ikke bare én kæmpestor højttaler og flytter ind i den?
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Olesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 15:30
Tosse?

For mig ser det ud til, at han bygger sine valg på sunde, objektive kriterier.

Smut en tur på hifi4all.dk, hvis du vil se tosser. Jeg husker stadig den diskussion, jeg havde med en person, som hævdede at kunne høre forskel på, om sikringen i forstærkerens 230V-indgang var lavet af lige eller snoet tråd.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 16:01
Helt ærligt, se lige de kæmpe øjebæer han har stående!
God lyd kan sateme se pænere ud end dette, også uden at der behøver at gå WAF i den.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12382
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 16:31
Du kan selv være en tosse.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 16:51
Oh, I'm devastated by your intelligent whit.
Hvordan skal jeg nu leve videre, nu hvor tegnefilmstossen har ytret sig.

Hvis jeg skulle have rigtig god lyd ville jeg benytte elektrostat-højttalere f.eks. fra Martin Logan. De lyder fantastisk og ser noget federe ud IMO.
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 17:07
Nu har jeg været nede og høre hans jbl i kontor/værksted og de lød ret godt.
Og så vil jeg lige sige han er absolut ikke en tosse men en utrolig sympatisk og behjælpelig person.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 18:06
Hvad gør en person med en passion for god lyd, til en tosse?
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 18:14
Uagtet om man synes om store højttalere eller ej, så rammer han helt klart nogle ømme punkter i branchen. Det handler for rigtig mange mere om teknik end om musik, og pengene bliver ofte brugt forkert hos mange.
Til top
Doo Wop Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-August-2008
Sted: Denmark
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doo Wop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 18:18
Glimrende artikel. Han har (også) nogle spændende og interessante holdninger omkring kabler. Jeg ville gerne have haft oplyst i artiklen hvilke signal- og højttalerkabler han har; bare sådan i grove træk for der er angiveligt rigtig mange af slagsen.
PS: Jeg er ikke ude på her at begynde en debat om kabler!
Doo Wop
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2014 kl. 15:46
hans blog er lidt småskør, men man må da sige han lever drømmen:-) Sådanne kvinder som hans kone er vist ikke nemme at støve op mere.

endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2014 kl. 15:52
Tror mere det har noget med mændene at Gøre.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu