|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Djvalentine ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 125 |
![]() |
mener bare om det køre selvstændigt uden om pc så man ikke skal hen og tænde pc eller harddisk før det kan køre.. Mvh Ronni |
|
Panasonic TH42-PX80E
Panasonic SA-HR50 Panasonic BD-30 Paradigm Cinema 5.1 surround. |
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() |
en NAS er faktisk en lille computer der køre for sig selv. så den virker selvom din computer er slukket. er netop det der gør den så smart ;) |
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
![]() |
|
Djvalentine ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 125 |
![]() |
ok hvorfor kan man så ikke bruge en almindelig netværks harddisk til at køre squeezecenter på.. og hvor stor skal den være den disk hvis den skal køre optimalt mvh Ronni |
|
Panasonic TH42-PX80E
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Fordi SqueezeCenter kræver at der er en CPU og et styresystem der er beregnet til at køre programme.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
![]() |
Ok iorden men jeg er stadig ikke blevet klogere på hvilke krav squeezebox duet stiller til en nasdisk, her tænker jeg på størrelse på cpu ram osv.. før det køre perfect... Mvh Ronni |
|
Panasonic TH42-PX80E
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Det afhænger helt og aldeleses af din tålmodighed. Jeg har en pc med WHS på fordi jeg er ikke speciel tålmodig. En af mine venner kører SC på 207+ og han er meget tilfreds, selvom jeg synes den er langsom
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
Har også lige svaret dig noget lignende i en anden tråd! MEN det bedste du kan gøre pt er vel at investere i de nyeste NAS modeller fra enten Synology eller Qnap hvilke er forholdsvis lette at installere SqueezeCenter på! |
|
![]() |
|
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
Hvordan navngiver man så albumart filer når de - som du skriver - skal hedde folder.jpg / cover.jpg og man har både frontcover og backcover filer? |
|
![]() |
|
![]() |
Vælger hvilken af dem du vil se i SC og på Controlleren. Der kan kun vises 1 billede pr cd.
|
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kan ikke finde frem til hvordan man på www.cddb.com finder album art? Nogen der kan hjælpe? |
|
![]() |
|
Prasmus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
![]() |
Hejsa
Jeg synes godt nok, at jeg har søgt højt og lavt, googled osv.... Nogen der ved hvad størrelse er optimal for artwork filen cover.jpg ? Det tætteste jeg er kommet er at der skrives at alt over 300x300 er frås, men at brugere tilsyndeladende benytter alt fra 500x500 til 75x75 pixels. Det afhænger naturligvis af, hvad mode controleren er sat til at vises cover, så det jeg gerne vil vide er hvor mange pixel controleren bruger til at vise cover i de tre modes der kan vælges... Jeg er ligeglad med visning i web-interfacet. Jeg spørger fordi jeg gerne vil optimere det hele, specielt hvis det er SqueezeCenter som resizer filerne on-the-fly, da jeg måske vil køre SC på en NAS. Mvh Peter |
|
![]() |
|
![]() |
I realiteten er skærmen på controlleren så lille at helt ned til 75x75 pixels ikke gør nogen forskel. Så jeg har simpelt hen downsizet alle mine covers til den størrelse, hvilket så også betyder at både web-interfacet og SBC'en er meget hurtig til at loade billederne.
|
|
Mvh Kurt
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |