|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
|
Hvorfor bruger du ikke mediamonkey til at finde dine covers med? Det er meget nemmere. |
||
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
||
![]() |
||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
|
Jeg ripper med EAC! |
||
![]() |
||
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
|
Det gør jeg også. Men derfor kan man godt bruge MediaMonkey til at finde cover art med.
![]() |
||
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
||
![]() |
||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
|
Også hvis man ikke længere har cd'erne? Men kun de rippede flac-filer? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Du skal ikke bruge cd'erne. Mediamonkey kigger i dit katalog af rippede cd'er og så finder den cover.art ud fra hvad der står i tags'ene i filerne.
|
||
Mvh Kurt
||
![]() |
||
![]() |
|
Lyder smart, det må jeg prøve! Hvad koster MediaMondey? |
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
Det er gratis
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Kan det også bruges til at finde frem til album art for flac-files der er gemt på en NAS? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu har jeg installeret MediaMonkey 3.0.7.1191 og programmet har scannet mine musik-filer. Hvordan får jeg aktiveret at MediaMonkey henter albumart til mine filer?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Under Options->Tags & PlayLists->Album Art vælger du hvordan du vil gemme dine covers
Gå ud af options. Vælg derefter et album under Library->Artist & Album Artist Tryk CTRL+L. Dernæst fravælg at MediaMonkey skal opdatere dine filer med andet end cover art. Vælg knappen Auto Tag. Nu skulle dit album gerne hvad gemt covers. |
||
Mvh Kurt
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja det har jeg fundet frem til. Jeg troede (håbede) på at man kunne vælge en folder og at alle ens albums i underfolderne så ville blive Auto Tagget! Men det kan man vist ikke, desværre! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej du skal igennem hver album for sig, med mindre du bruger disse scripts:
http://trixmoto.net/mm/search.php?all=scripts De skulle efter sigende håndtere et helt katalog i batch. Jeg har prøvet at bruge dem, men jeg syntes at det var for mange fejl. Andre har haft mere held med det. |
||
Mvh Kurt
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |