|
As640 eller W805 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Janv ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Februar-2015 kl. 10:43 |
Hurtig spørgsmål
Hvad eller du vælge Panasonic as640 (48) eller Sony W805 (50) |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror du ender med lige så mange bud, som der er medlemmer herinde.
Personligt ville jeg gå efter Sonyen. Mental ud at kigge med dine øjne, hvilke. Du bedst kan lide. Billeder, lyd menuer osv :) |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Begge gode tv. Tag ud og kig som forslået
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Jeg valgte Panasonic'en (55"). Men af de to du nævner, ville jeg tage Sony'en - og få de 2" ekstra.
![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
matthesen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
Jeg har også valgt panasonic'en i 55" og er indtil videre rigtig tilfreds. :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |