recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - AS640 til spil og sport
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AS640 til spil og sport

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dFrag73 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 129
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dFrag73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: AS640 til spil og sport
    Sendt: 06-Marts-2015 kl. 09:01
Hej allesammen

Jeg står til at skulle udskifte mit dejlige, men efterhånden lidt gamle Panasonic TH-37PX80. Det fjernsyn som jeg mere eller mindre har besluttet mig for, er et Panasonic TX-47AS640. Der bliver spillet en del Xbox derhjemme, og jeg har læst en hel del test efterhånden af den skærm, og alle siger at AS640 ikke er den mest egnede til spil pga. responstiden. Spørgsmål til dem af jer der har eller har erfaring med Panasonic AS640 i en eller anden størrelse - oplever I problemer ved spil eller sport pga. den noget høje responstid?

Og så et generelt spørgsmål. Jeg har været superglad for billedet på min gamle plasma skærm. Jeg er klar over at jeg ikke kan forvente det samme billede fra en ikke-plasma skærm - men bliver jeg alligevel fælt skuffet eller hvad?

Og til sidst, nej - jeg har endnu ikke været ude for at se skærmen, men det har jeg tænkt mig at gøre snarest. Er der forresten nogen der ved en forhandler i Kbh. området der har en AS640 hængende?

Pft.
Daniel
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2015 kl. 09:53
Jeg følger tråden - er i samme situation... Mest pga. behovet for et større TV end 46" grundet flytning.

Ærgerligt produktionen af plasma er stoppet - syntes ikke lige jeg har lysten til at købe et brugt plasma.
Til top
dFrag73 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dFrag73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2015 kl. 10:44
Er der ingen der har noget erfaring på området? :-(
Til top
dFrag73 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dFrag73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2015 kl. 12:47
Nå nu har jeg været og kigget på fjernsynet. Hmm...det er godt nok ærgerligt at der ikke laves plasma mere jeg var desværre ikke imponeret. Det var da et ok billede men det når ikke mit gamle fjernsyn til sokkeholderne. Det er jo så min personlige mening. Når det så er sagt kiggede jeg også på et AS650 som viste samme kilde og jeg må nok sige at jeg kunne bedre lide billedet på AS650. Alle mener jo at et VA panel giver bedre billede end et IPS..? Jeg er så åbenbart bare ikke som alle andre
Til top
troopa Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-April-2014
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér troopa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2015 kl. 12:52
Du kan ikke vurdere på et billede i butikken, det er hverken kalibreret eller indstillet på nogen måde. Men nej, LCD skærme til 5000kr kan ikke konkurrere med plasma.

Er selv i samme både, og ser om jeg kan finde et af de sidst producerede plasma topmodeller brugt, eller hvis jeg er heldig et brugt oled :)

Redigeret af troopa - 07-Marts-2015 kl. 12:54
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu