|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() Sendt: 03-September-2008 kl. 20:09 |
|
Er der nogen der har forsøgt at handle hos Asian Movies som jo giver 10% rabet til medlemmer af recordere.dk ? Jeg bestilte en blu ray film (National Treasure) d. 7/7 (08) og har ventet på filmen siden da. Jeg har selvfølgelig rykket for leveringen adskellige gange (og fået forskellige undskyldninger), men har endnu ikke modtaget nogen film. I følge www.asian-movies.dk er filmen på lager, hvilket jeg har gjort dem opmærksom på og har fået at vide at det er en fejl, men filmen står stadig som lager vare. Jeg kan selvfølgelig afbestille filmen, men vil jo gerne have den til en billig pris. Måske bør recorder.dk overveje at "afbryde" samarbejdet med Asian Movies som jo tydeligvis laver falsk reklame. |
||
mvh PSSO
|
||
![]() |
||
Jacob P ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
![]() |
|
Har køb 4 film der og fået de 10% Der var også lang leveringstid men filmene kom. Har også fået byttet en film som jeg ikke kunne afspille. det var der ingen problemer i. |
||
![]() |
||
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Så ankom min film endelig. Fik den til halv pris på grund af den lange ventetid. God service trods alt.
|
||
mvh PSSO
|
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
![]() |
|
Sjovt hvad lidt småpenge kan gøre hva ;) |
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeps ![]() |
||
mvh PSSO
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |