|
ASRock HTPC 2010 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
audio ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2009 Status: Offline Point: 373 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmmm, 4500,- uden CPU, uden HD, uden OS, uden Blue-ray.
Det lyder ikke som et særligt godt tilbud.
|
|
![]() |
|
trenskow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 156 |
Hejsa
Jeg leder efter Htpc nr2 til hjemmet og den skal stå i soveværelset. Jeg har set denne på Komplett Asrock ION 3D 152D Nogen som har erfaring med denne? Den skal kobles op på HDHomerun, og så skal den bruges til alm HTPC, og vise film som er på NAS drev. Hvordan klarer den HD kanaler og HD film? Og hvordan er støjniveauet? Den skal stå i soveværelset, så den skal ikke sige ret meget. Hvis nogen af jer ligger inde med alternativer i samme prisklasse, så meld også endelig ind :-)
|
|
![]() |
|
trenskow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 156 |
Anyone ?
![]() |
|
![]() |
|
erazmuz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2009 Status: Offline Point: 56 |
Jeg kan anbefale et alternativ: Zotac Zbox AD02
Bruger den selv i soveværelset som HTPC nr. 2, og den gør det rigtig godt og er meget støjsvag.
Et andet alternativ kunne være en Zbox Nano AD10 som indeholder samme hardware, men i et endnu mindre kabinet. Jeg kender dog ikke noget til støjniveauet på denne model. Redigeret af erazmuz - 04-Januar-2012 kl. 14:03 |
|
![]() |
|
Mange tak, den ser nice ud. Den vil jeg da lige undersøge noget nærmere. Og den er ikke dyr.
Til nørderne. Kan man tilslutte et CAM modul til den via USB, så jeg kan få mine ekstra kanaler på yousee med også. Det er en HDHomerun den får tv-billedet fra. |
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
Der er en anden tråd i forum ang. CAM og HDHR dog på en mac...
Jeg har Acer Revo 100 (ved ikke om den er faldet i pris, med de opdateringer mv. der er kommet til den er jeg godt tilfreds med den :) overvejer dog at sætte en SSD i den i stedet for den på 500 gb.. da jeg ikke har noget at bruge pladsen til, da det køre via WHS og HDHR)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |