recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ASRock Ion 330
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketASRock Ion 330

 Besvar Besvar Side  <12345 23>
Forfatter
Besked
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 11:18
Oprindeligt skrevet af HamDenFede HamDenFede skrev:

Havde selv planlagt at snuppe en Acer Revo, indtil jeg så at der kun var digital output via HDMI.


Så kom ION 330, som havde større disk, dual core og s/pdif, men den har så ingen wireless forbindelse. Det kan da ikke være rigtigt



nej og fjernbetjening skal man også lige have med og den lille ir dongle skal så ligge og flyde da den ikke har indbygget ir læser. klassik HTPC, men de er ved at være der.
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
NightMartiN.DK Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 11:57

Jeg har lige modtaget min ASRock ION 330 så mangler jeg bare lige at skaffe en SATA til Slim IDE så jeg kan få monteret mit BD drev

Indtil videre er jeg okay imponeret af den men har heller ikke testet den så meget endnu.

Til top
HamDenFede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2007
Status: Offline
Point: 350
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 12:01

Hmm...tror nu alligevel jeg kaster mig over ION 330. En wifi-stick/dongle koster 150,- og betjening af squeezecenter og XBMC klares selvfølgelig fra iphonen

Mvh. HamDenFede
Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 12:59
glæder mig til at høre jeres test af den.kunne god tænke mig at vide hvordan den opfører sig når man prøver en 40 mbit test stream på den evt med disse filer

Samsung.Demo.Oceanic.Life.x264.1080p.40Mbps.mkv

transformers trailer 40mbit.full.rar

de kan finde på rapdishare og andre steder på nettet.

Redigeret af daskino - 01-Juli-2009 kl. 13:00
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
ChriZ Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 106
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 13:28
Oprindeligt skrevet af NightMartiN.DK NightMartiN.DK skrev:

Jeg har lige modtaget min ASRock ION 330 så mangler jeg bare lige at skaffe en SATA til Slim IDE så jeg kan få monteret mit BD drev

Indtil videre er jeg okay imponeret af den men har heller ikke testet den så meget endnu.

Hvordan er det med at udskifte drev - kommer man ikke til at mangle den blanke front?

/Christian

Til top
NightMartiN.DK Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 13:59

Oprindeligt skrevet af daskino daskino skrev:

glæder mig til at høre jeres test af den.kunne god tænke mig at vide hvordan den opfører sig når man prøver en 40 mbit test stream på den evt med disse filer

Samsung.Demo.Oceanic.Life.x264.1080p.40Mbps.mkv

transformers trailer 40mbit.full.rar

de kan finde på rapdishare og andre steder på nettet.

Jeg har lige afviklet Samsung Oceanic Life og det gjorde den uden problemer.

Til top
NightMartiN.DK Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 14:00
Oprindeligt skrevet af ChriZ ChriZ skrev:

Oprindeligt skrevet af NightMartiN.DK NightMartiN.DK skrev:

Jeg har lige modtaget min ASRock ION 330 så mangler jeg bare lige at skaffe en SATA til Slim IDE så jeg kan få monteret mit BD drev

Indtil videre er jeg okay imponeret af den men har heller ikke testet den så meget endnu.

Hvordan er det med at udskifte drev - kommer man ikke til at mangle den blanke front?

/Christian

Jeg kan ikke lige huske om det BD drev jeg har er med blank front men jeg kan godt leve med at den er mat.

Til top
NinjaZee Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 55
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 14:07

Jeg har længe gået og ventet på Asus Eee box B208, men det kan godt være man bare skulle hoppe på ION 330 istedet. Selvom B208 også har Dual-Core Atom har den jo ikke ION, og så har den heller ikke så stor HDD... Tilgengæld kommer den jo med OS, wifi og remote. Men for de fleste er det nok federe at køre W7 RC end at få påtvunget XP, og så bliver B208 nok også 500-800,- dyrere. Men det er sq lidt ærgeligt med manglen af remote på den her... Måske kan man få nogle Windows Mobile applikationer der kan klare det? Ellers er nødløsningen at logge på med "Mobilt fjernskrivebord" og så fjernstyre den af den vej :D

Hører gerne mere feedback fra dem der allerede har købt den, er I tilfredse med den? Og er der nogle der har installeret W7 på den?

Til top
NightMartiN.DK Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 14:12
Oprindeligt skrevet af NinjaZee NinjaZee skrev:

Jeg har længe gået og ventet på Asus Eee box B208, men det kan godt være man bare skulle hoppe på ION 330 istedet. Selvom B208 også har Dual-Core Atom har den jo ikke ION, og så har den heller ikke så stor HDD... Tilgengæld kommer den jo med OS, wifi og remote. Men for de fleste er det nok federe at køre W7 RC end at få påtvunget XP, og så bliver B208 nok også 500-800,- dyrere. Men det er sq lidt ærgeligt med manglen af remote på den her... Måske kan man få nogle Windows Mobile applikationer der kan klare det? Ellers er nødløsningen at logge på med "Mobilt fjernskrivebord" og så fjernstyre den af den vej :D

Hører gerne mere feedback fra dem der allerede har købt den, er I tilfredse med den? Og er der nogle der har installeret W7 på den?

Jeg kører Win 7 RC 32bit Ultimate på min... jeg er stadig igang med at teste den... har et par issues som jeg tror kan fikses med codecs.

Ang. fjernbetjening der bruger jeg mit DiNovo Edge da jeg bruger browser delen meget på mit media center så dette problem har jeg desværre ikke.

Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 14:15
Kan afvikle Ocenac life smasung

Sweet! det kan min WD TV ikke klare.

Redigeret af daskino - 01-Juli-2009 kl. 14:16
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 14:34
hvor lang tid går der fra du trykker på en knap på fjernbetjeningen til du kan naviger ei meue'en når du har sat pc'en på deep sleep standby? KAn du connect via Iphone til pc'en efter dne har været i standy/slukket, eller skal den parres igen efter genstart?
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
Landrock Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 115
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 14:42
Hvor har du købt den henne?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 23>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu