recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Asus 17,3" - kan denne anbefales?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Asus 17,3" - kan denne anbefales?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Among Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Asus 17,3" - kan denne anbefales?
    Sendt: 06-Januar-2015 kl. 18:37
Jeg er på udkig efter en ny bærbar, og jeg ser gerne, at den er af mærket ASUS (mest grundet gode erfaringer). Jeg har fundet følgende hos Bilka:

https://www.bilka.dk/elektronik/computere/baerbare-computere/asus-173-x751ma-ty058h-/p/100147489

- og tænker, om det er noget, folk herinde synes lyder fornuftigt? Selvom det er en bærbar, så vil den hovedsageligt blive anvendt som stationær. Derfor ønsket om den store skærm. Derudover skal det bemærkes, at jeg ikke har det store spilkrav (ingen faktisk). Og slutteligt er jeg ligeglad med design.

Er det value for the money?

Redigeret af Among - 06-Januar-2015 kl. 20:32
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Point: 7912
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 07:48
Til din beskrivelse kan det sagtens være computerens "hestekræfter" er kraftige nok. Den vil måske ikke være specielt hurtig, men det har su jo tilsyneladende heller ikke brug for. Jeg foretrækker også selv Asus.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-November-2006
Point: 786
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 08:29
Ville nok vælge en med i3 eller i5 cpu. De bliver næppe lige så varme.
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 08:51
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4718
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 11:16

Hej.

Den fra Proshop er udgået.

Føniks har en, med den samme CPU som Bilka, men med mindre ram og mindre harddisk til 2990 kr: 

Jeg vil selv have en 17" Asus når min HP 8710p ikke kan mere, men overvejer den NYE med Touchscreen. Den koster ikke ret meget mere. Jeg tror at det er fremtiden. Den er allerede kommet til Tyskland:

Carsten.

Redigeret af csell - 23-Januar-2015 kl. 11:18
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 11:19
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 11:35
En bærbar i dag skal minimum have Full HD opløsning, efter min mening. Man "scroller" sig selv ihjel med mindre opløsninger. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu