|
Asus BDS-700 - Hvornår |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |
xcalibur ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2009 Status: Offline Point: 137 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og her er en anmeldelse (på russisk, men oversat), hvor de kigger på alt fra hardware til hvordan den faktisk performer:
|
|
![]() |
|
Springer_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Skive, Denmark Status: Offline Point: 235 |
én af de ting der taler imod -
Man skal have en router for at kunne komme på Internettet.... Hmm ser jeg ikke som et problem
|
|
![]() |
|
serano ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 331 |
Kunne være fedt med en leveringsdato snart, den ser meget spændende ud :)
|
|
Samsung 65NU7455
Sonos Playbase + 4xPlay1 Synology Apple TV4K PS4 |
|
![]() |
|
MrEd ![]() Bruger ![]() Branchemedlem Oprettet: 29-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
Hej Derude,
Har fulgt med på denne tråd, og kan oplyse at vi (ASUS) lancerer BDS-700 til Januar igennem udvalgte partnere og prisen bliver vejl. ca. 1599,- Jeg arbejder med, at få noget omtale og test her på recordere.dk Med venlig hilsen Rasmus Nielsen Channel Manager, ASUS Nordic AB
|
|
![]() |
|
Springer_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Skive, Denmark Status: Offline Point: 235 |
"Synes godt om"
|
|
![]() |
|
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Rigtig nice.
Ved ikke om det allerede er oplyst, men kommer den til at understøtte apple airplay ? |
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
![]() |
|
xcalibur ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2009 Status: Offline Point: 137 |
Umiddelbart står der intet om airplay nogen steder..
|
|
![]() |
|
senorkaka ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 38 |
Kom nuuuuuu !!! hehe
er der ikke nogen der har hørt hvornår der sker noget med dette vidunder :D
|
|
![]() |
|
Nej, men jeg vil lige tiføje, at de reviews der er lavet på techinstyle.tv måske er lidt farvede.. Techinstyle.tv er en side lavet af Asus. Det tog lidt tid før jeg opdagede det..
Jeg skal dog ikke sige noget om, hvor uafhængige deres tests er, men det minder lidt om når MS bestiller en test af hvor god Internet Explorer er. Men håber jeg tager fejl :)
|
|
![]() |
|
Dr. Thor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
Rasmus, ved du om der kommer Subtitle Shift funktion i 700'ern?
Og en nærmere release dato? Tak, Morten.
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Forkert tråd :-) Redigeret af SVP03 - 09-Januar-2012 kl. 11:17 |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
En måske negativ ting med den - det er ikke muligt at streame bluray fra network share?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |