recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Asus BDS-700 - Hvornår
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Asus BDS-700 - Hvornår

Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
xcalibur Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-November-2009
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcalibur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2011 kl. 11:59
Til top
Springer_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Skive, Denmark
Point: 235
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Springer_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2011 kl. 12:03
én af de ting der taler imod - 
Man skal have en router for at kunne komme på Internettet.... Hmm ser jeg ikke som et problem
Til top
serano Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Danmark
Point: 331
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér serano Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2011 kl. 12:33
Kunne være fedt med en leveringsdato snart, den ser meget spændende ud :)
Samsung 65NU7455
Sonos Playbase + 4xPlay1
Synology
Apple TV4K
PS4
Til top
MrEd Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Branchemedlem

Oprettet: 29-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MrEd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2011 kl. 09:58
Hej Derude,

Har fulgt med på denne tråd, og kan oplyse at vi (ASUS) lancerer BDS-700 til Januar igennem udvalgte partnere og prisen bliver vejl. ca. 1599,- 

Jeg arbejder med, at få noget omtale og test her på recordere.dk 

Med venlig hilsen

Rasmus Nielsen
Channel Manager, ASUS Nordic AB
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Springer_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2011 kl. 10:08
Oprindeligt skrevet af MrEd MrEd skrev:

Hej Derude,

Har fulgt med på denne tråd, og kan oplyse at vi (ASUS) lancerer BDS-700 til Januar igennem udvalgte partnere og prisen bliver vejl. ca. 1599,- 

Jeg arbejder med, at få noget omtale og test her på recordere.dk 

Med venlig hilsen

Rasmus Nielsen
Channel Manager, ASUS Nordic AB

"Synes godt om"
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2008
Point: 713
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2011 kl. 20:19
Rigtig nice.
Ved ikke om det allerede er oplyst, men kommer den til at understøtte apple airplay ?
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcalibur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2011 kl. 21:26
Umiddelbart står der intet om airplay nogen steder..
Til top
senorkaka Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Oktober-2011
Sted: Holstebro
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér senorkaka Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2012 kl. 23:13
Kom nuuuuuu !!! hehe 

er der ikke nogen der har hørt hvornår der sker noget med dette vidunder :D
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcalibur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2012 kl. 01:22
Nej, men jeg vil lige tiføje, at de reviews der er lavet på techinstyle.tv måske er lidt farvede.. Techinstyle.tv er en side lavet af Asus. Det tog lidt tid før jeg opdagede det..

Jeg skal dog ikke sige noget om, hvor uafhængige deres tests er, men det minder lidt om når MS bestiller en test af hvor god Internet Explorer er. Men håber jeg tager fejl :)
Til top
Dr. Thor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Februar-2008
Point: 85
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dr. Thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 10:58
Rasmus, ved du om der kommer Subtitle Shift funktion i 700'ern?
Og en nærmere release dato?

Tak, Morten.
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 11:16

Forkert tråd :-)

Redigeret af SVP03 - 09-Januar-2012 kl. 11:17
SVP03
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Springer_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 09:09
En måske negativ ting med den - det er ikke muligt at streame bluray fra network share?
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu