|
Asus BDS-700 - Hvornår |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | |||
MVIN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2008 Status: Offline Point: 110 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvem er de andre ? Nu skal jeg jo ud og kikke |
|||
Samsung TV - Yousee kable - Pio anlæg
|
|||
![]() |
|||
lommeregner ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-April-2009 Sted: 8700 Horsens Status: Offline Point: 363 |
||
|
|||
Lg OLED65CX, Sennheiser Ambeo Soundbar, Sony UBP-X800, Apple TV, 4K, Zidoo Z10 Pro, Sony PS5, Synology DS918+, Asustor AS-602T, SVS SB 2000
|
|||
![]() |
|||
MVIN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2008 Status: Offline Point: 110 |
||
Tak, for input. |
|||
Samsung TV - Yousee kable - Pio anlæg
|
|||
![]() |
|||
xcalibur ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2009 Status: Offline Point: 137 |
||
Forventningerne daler stille og roligt til denne afspiller. Det lyder til, at filmindustrien har fået dem til at lukke godt ned for film afspilning, som der også har været rygter om før (ingen iso playback):
i test the asus bds700, very fast ,but some bd iso dont play.and most mkv dont play . NFS SMB not support .so it is bad. but .the 88de3010,some china company designing it . flac cue \NFS \SMB some player is already supported. 88de3010 with hdmi 1.3 , so ,it plays 3D limited. some players can read Commercial bd with pc bdrom, even with andriod system. most sell about $150 and ...marvell anounced 88de3100. it with hdmi 1.4. i test the asus bds700, very fast ,but some bd iso dont play.and most mkv dont play . NFS SMB not support .so it is bad. but .the 88de3010,some china company designing it . flac cue \NFS \SMB some player is already supported. 88de3010 with hdmi 1.3 , so ,it plays 3D limited. some players can read Commercial bd with pc bdrom, even with andriod system. most sell about $150 and ...marvell anounced 88de3100. it with hdmi 1.4. |
|||
![]() |
|||
mimse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
||
Ikke at det er let at forstå det "wannabee" engelsk. Men "but some bd iso dont play." betyder vel at der ikke er lukket for ISO afspilning? Men at Shandong har fundet nogle som den ikke vil afspille.
![]() |
|||
![]() |
|||
xcalibur ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2009 Status: Offline Point: 137 |
||
Der er nogen der har fået den, selvom det ikke er til at vide hvornår og om den kommer til Danmark. Men den får ikke gode ord med på vejen:
http://vip.asus.com/forum/view.aspx?id=20120331043247273&board_id=19&model=O!Play+BDS-700&page=1&SLanguage=en-us
Ærgeligt. Potentialet var stort. Men det er rigtigt, mimse, at det er svært at gennemskue hvad det helt præcist er der står i den dårligt engelske tekst :)
|
|||
![]() |
|||
mimse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
||
Så er den kommet til landet!!! Har lige bestilt den.
![]() |
|||
![]() |
|||
Mring ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Status: Offline Point: 56 |
||
Du må lige sige om den er pengene værd, mimse. Har også tænkt på at købe den engang.
|
|||
![]() |
|||
||
Hvad søren, hvad søren.. Rigtigt spændende.. Glæder mig til at høre noget fra dig, mimse :)
|
|||
![]() |
|||
kimvagn ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Februar-2012 Sted: Viby, Danmark Status: Offline Point: 5 |
||
Min ligger på posthuset, men vil gerne gi' min mening....
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Så er den pakket ud. Finishmæssigt er den selvfølgelig ikke på niveau med Oppo. I meget korte test har den kørt ALT hvad jeg har smidt på den via USB. Billedkvalitet er tydeligt bedre end fra min Asus O!play HDP-R1 generelt, er også meget bedre til at opskalere. Lyden er også væsentlig mere fyldig. Føj hvor kan der laves mange indstillinger og tricks via remoten.
Det er så alt indtil videre. Der kommer ikke en masse test på netværk, da jeg ikke skal bruge det. Den er primært indkøbt for den høje billed og lydkvalitet, og her er jeg bestemt ikke skuffet. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
||
Spændende, tak for det hurtige review, mimse.
Håber nogen kan komme med lidt info om netværksafspilning. Det vil jeg nok komme til at bruge en del. Men dejligt at høre lyd og billed kvalitet er i orden :)
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |