|
Asus E-350 dårlig video |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stormers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-September-2012 kl. 00:25 |
Jeg har erhvervet mig et Asus E-350 Deluxe, bundkort, som jeg ville bruge til XBMC.
Desværre synes ikke performance er god nok. Der er streger henover billedet. Jeg har prøvet både XBMCUbuntu og Openelec uden den største succes. Lyden fejler også. Er der nogen som vil dele deres setting med mig?
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Xbmc, openelec er ikke en god kombination med AMD Fusion Apu, noget med at linux driverne ikke virker ordenligt (ihvertfald hvad jeg kunne læse mig til da jeg rodede med det)
jeg ved der findes en speciel udgave af openelec til AMD fusion apu, har du prøvet den ? |
|
![]() |
|
Stormers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
Jeg har prøvet den version uden PVR som skulle passe til AMD Fusion. Desværre uden fuld succes.
Er der nogen som har det bundkort , hvor det kører fint med XBMC?
|
|
![]() |
|
Dami4200 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2011 Status: Offline Point: 65 |
Jeg har E-350 som jeg kører Openelec på, fra en lille 64GB ssd.. Det kører super lækkert! |
|
![]() |
|
Jeg kører min fra en 16 gigs USB 3 pen. Går ikke udfra det er årsagen.
Kunne jeg lokker dig til at noterer dine video settings ned og smide her i tråden?
|
|
![]() |
|
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
Tjek dette link, køre den prebuild version der er link til. Køre det godt nok på en e-450, men burde ikke betyde noget.
http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=116996
|
|
![]() |
|
Fik kort testet med en installation af Win 7 + drivere + XBMC. Her kører det fint, så det er nok et driver eller opsætnings problem.
#Dami4200: Kunne stadig godt tænke mig at hører dine video settings #Psymon: Tak, har set på siden, men skal bruge mere tid til at sætte mig ind i forslaget.
|
|
![]() |
|
Dami4200 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2011 Status: Offline Point: 65 |
Jeg glemte alt om tråden, ups.. Der er ikke ret mange settings i Openelec, men her få du nogle billeder, så er det måske lidt nemmere at overskue.. Mit kører stort set "out of the box"
Hvis der er noget specifikt, så må du endeligt sige til.
Edit:
Kan se at der er gået lidt ged i det midterste billede..
Klik "Actions" (øverst i højre hjørne af billedet) - "View full resolution" - Så skulle du kunne se billedet Redigeret af Dami4200 - 25-September-2012 kl. 10:57 |
|
![]() |
|
#Dami4200
Tak for billederne. Det ser jeg frem til at komme hjem og prøve af. Med held bliver det ikke nødvendigt at kontakte dig ![]() Skulle det modsatte være tilfældet, så tak for tilbudet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |