|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Xanchez ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-December-2005 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 119 |
![]() Sendt: 31-Januar-2009 kl. 11:41 |
Hej forum. :)
Jeg er på arbejde blevet ledt hen på denne dejlige lille sag. Og ville i den sammenhæng høre om nogen havde erfaring med den? 1: kan den afspille BD og HD skiver (via usb) uden nogen problemer? 2: På intels egne atom bundkort er der også gigabit ethernet, dette er dog værdiløst da chipsettet kun understøtter 100mbit. Kører asus med et bedre chipset? 3: Kan den tændes via remoten? Hvad kører remote på af signal type? På forhånd tak og god weekend :) |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Tror ikke der er mange brugere der anvender en EEE...Men da den har ATI 3450 og HDMI er den HD Capable....Mangler dog 7.1 LPCM....
Asus's chipset ligner et hybrid.....Må tilstå at jeg ikke kender det...Men 100mbit er rigeligt til det meste video, med mindre du har et MEGET avanceret setup(Hvilket du helt sikkert ikke har) Remoten kører så vidt jeg har kunnet finde ud af på 2.4ghz trådløst som de fleste keyboards gør og jeg vil garantere at den fungerer som en udvidelse af keybord da den bruger samme transciever som keyboarded .. Hvis den kan power på keyboard kan den også fra remoten.... Har jo også en powerknap... Redigeret af Patriarken - 31-Januar-2009 kl. 17:06 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |