|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 14 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 199 |
![]() Sendt: 20-Januar-2010 kl. 10:42 |
Hej, jeg har læst frem og tilbage ang. HD afspilning og HD lyd på den Asus EEE jeg godt kunne tænke mig....
Da jeg tror jeg har styr på billed afspilning af div. HD materiale er turen kommet til lyden... hvad kan ION og hvad kan det ikke?
1. Kan den passthrough alt HD lyd så jeg kan bruge min onkyo som decoder
2. Hvis ikke, kan den så selv decode alle HD lyd formater og sende dem videre til min Onkyo via HDMI Redigeret af tohmahawk - 20-Januar-2010 kl. 10:45 |
|
![]() |
|
Coralreef ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Jeg har lige bestilt deres EB1501.... Jeg vil bruge dens S/PDIF out til lyden !
ION er vel kun noget chipset på grafik delen er det ikke ? |
|
Mvh
Sony 40W5500, Asus Eee EB1501, DiNovo Mini, 1TB NAS, 25/25 fiber - LINUX !!! |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 14 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 199 |
![]() |
så vidt jeg er orienteret håndterer ION både grafik og lyd?
|
|
![]() |
|
Coralreef ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Er ION chipset ikke en Nvidia grafik opfindelse ?
Jeg må vist hellere google den lidt ! |
|
Mvh
|
![]() |
|
![]() |
http://en.wikipedia.org/wiki/Nvidia_Ion :)
|
|
Mvh
|
![]() |
|
![]() |
http://en.wikipedia.org/wiki/ASUS_Eee_Box
ION er grafik delen ! |
|
Mvh
|
![]() |
|
![]() |
Hmm http://en.wikipedia.org/wiki/Nvidia_Ion beskriver ION som et kompleks af både cpu, grafik og lyd....
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ifølge nVidia er det en "Graphics Processor", men specifikationen angiver at den også omfatter:
PCI, Sata, Raid, Lan, USB og Audio.
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |