|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bakkers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Status: Offline Point: 158 |
![]() Sendt: 04-Marts-2009 kl. 13:05 |
Hej Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal have 204 eller 206. Det jeg skal bruge den til er HD film i stuen og så et trådløst tastatur til med mus i så jeg kan sidde i sofaen og styre den samt surfe. |
|
![]() |
|
vacDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() |
De er ens begge 2
Det er bare BT der er forskellen. |
|
![]() |
|
bakkers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Ok, og har jeg brug for bluetooth når jeg skal koble trådløst tastatur til?
Er der ellers andre på markedet som kan det samme evt bedre eller billigere? Altså her tænker jeg på størrelse, og performance. Hvis der findes nogle med tv tuner kort er det også ok. |
|
![]() |
|
vacDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() |
kommer an på om det er et BT tastatur, de "almindelige trådløse tastature" er med IR.
|
|
![]() |
|
schroder ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
B204 har indbygget batteri ("semi UPS" funktionalitet") med ca. 30 min kapacitet.
Sammenligning (nederst): http://www.asus.com/news_show.aspx?id=13626 |
|
![]() |
|
![]() |
Er de "almindelige trådløse tastature" fine nok, eller er det de 200 kr værd som 204 koster ekstra og så få med bluetooth.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvilke tastaturer bruger i? og findes der nogle med mus og tastatur samlet som bruger bt?
|
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
Jeg ville ofre de ekstra 200,- |
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
Det er nu længe siden at det var standard at trådløse tastature kørte via IR. ![]() I dag kører de via RF og kræver derfor (ligesom BT) heller ikke direkte sigte mod modtageren. |
|
![]() |
|
finnbrodersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
![]() |
som jeg har skrevet før, synes jeg langt det vigtigste punkt for disse ellers meget interessante
maskiner er, om de understøtter H.264 ved 24mbit/s.
Alle de nye videokameraer optager nu i 24mbit/s i bedste indstilling, men
ASUS skriver på deres hjemmeside at kun 15mbit er understøttet.
Før dette er afklaret i en test, skal jeg ikke have en.
Redigeret af finnbrodersen - 05-Marts-2009 kl. 07:25 |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis man senere ønsker at kunne se fjernsyn over Asus er det så muligt eller skal man kigge andre steder for at få det.. Jeg tænkte at engang ville jeg måske synes det var dejligt at se fjernsyn over den og evt optage et program og kunne surfe lidt mens der er reklamer.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |