|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() Sendt: 07-Januar-2009 kl. 15:47 |
Jeg beklager. Jeg kunne ikke lade være med at dele det med jer. ASUS er bare så innovative IMHO. En PC i form af et QWERTY tastatur med trådløs HDMI og touchscreen! Nifty!
![]() ![]() ![]() Tyvstålet nyhed, der kommer herfra! Glæder mig meget til at høre mere om det! Redigeret af srnkrkgrd - 07-Januar-2009 kl. 15:48 |
|
![]() |
|
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Ingen af de 30, der allerede har set den her nyhed, der synes at det er fedt eller har en kommentar?
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Nice Måske man ville få et par kommentarer om hvorfor man havde så mange ledninger til sit tastatur (min. strøm, skærm og mus) |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Trådløs HDMI. Ingen tråd til skærmen. Strøm. Den er nok baseret på netbook teknologi dvs. at den er ikke så størmkrævende som en "bærbar". Og mus... tja... kender du til bærbare med sådan et touchpad? Forklar mig hvordan en touchscreen, der er størrere end et touchpad ikke kan gøre det for det? ;)
Anyways... det er da klart at den må have en eller anden form for strømforsyning ligesom en bluetooth mus, men på sammen måde skal den nok kunne holde sig uden strøm i et godt stykke tid. Innovativ og sejt. Desuden om den så virkelig har nødtil at have et kabel i rumpen, så er det vel ikke en skid anderledes end samtlige at de "bærbare", som folk har stående idiotisk rundt i deres hjem. :) Redigeret af srnkrkgrd - 07-Januar-2009 kl. 22:12 |
|
![]() |
|
![]() |
Så er Anandtech på pletten med ASUS's nyheder. Du kan se dem her. Der mer lidt mere end deres tastatur. Igen... ASUS kan det lort!
Edit: Blot for dem der er totalt clueless, så kan man jo snuppe en tur på wiki og se lidt om ASUS. ASUS also produces components for other manufacturers, including Sony (PlayStation 2)[citation needed], Apple Inc. (iPod, iPod Shuffle, MacBook), Alienware, Falcon Northwest, Palm, Inc., HP, and HP's Compaq brand. Redigeret af srnkrkgrd - 08-Januar-2009 kl. 00:19 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |