recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Asus eeeBox laver rod på netværket!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAsus eeeBox laver rod på netværket!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Peoke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Direkte link til dette indlæg Emne: Asus eeeBox laver rod på netværket!
    Sendt: 13-November-2008 kl. 07:59
Jeg har købt en Asus eeeBox, men når jeg logger på mit trådløse netværk, går mit netværk ned.

Eller det vil sige at min squeezebox taber forbindelsen til netværket - Det samme gør min macbook pro. Ja selv eeeBox'en kan ikke få forbindelse til internettet, selvom der står den er tilsluttet netværket og forbindelsen er god.

Hvad kan der være galt? Problemet opstår som sagt først i det øjeblik jeg logger på mit trådløse netværk med eeeBoxen.

Jeg har en Airport Extreme router. Jeg har aldrig oplevet problemet før. Det hjælper ikke at genstarte router og modem.

Jeg har aldrig haft samme problemer med min eeePC.

Jeg har prøvet at ændre krypteringen og slå det helt fra, men det hjalp heller ik.

hjælp?
But did you die?
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2008 kl. 11:11
Er alle enheder sat op til at køre samme trådløse standard, for eksempel G eller B/G med WPA2 kryptering? Måske sker der noget autonegotiation med Eee Box'en som de andre dimser ikke kan lide.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu