|
|
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Forfatter | |
Spunk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
hej, jeg har en ubrugt (men afprøvet) 8" touch screen liggende jeg ikke kommer til af bruge. Var oprindeligt købt hjem til noget jukebox projekt/mediacenter kontrol. Den er købt i USA og med told gav jeg omkring 1800,-. men hvis du er interesseret kan du jo komme med et bud, selvom en touch screen nok er overkill og selvfølgelig dyrere end en alm skærm... Det er denne her, dog i sort og ikke sølv |
|
![]() |
|
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
Asus Eebox er og bliver en rigtig god løsning som musikserver med SC på. Mit setup minder meget om Peokes (tidligere udgave
![]() Hvis den er for lille (GB harddisk) vil jeg dog foretrække at skifte disken i den, i stedet for at tilslutte en USB disk ( så ryger det meste af pointen jo !) |
|
Panta rei
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |