recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Asus eeeBox som musikserver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAsus eeeBox som musikserver

Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
Spunk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2009 kl. 13:28
Oprindeligt skrevet af Fabricius Fabricius skrev:

Skal også bruge en lille billig skærm, der ikke fylder alverden, men spøjst nok er det åbenbart ikke helt nemt at finde.

M.v.h.

Henrik.

hej, jeg har en ubrugt (men afprøvet) 8" touch screen liggende jeg ikke kommer til af bruge. Var oprindeligt købt hjem til noget jukebox projekt/mediacenter kontrol. Den er købt i USA og med told gav jeg omkring 1800,-. men hvis du er interesseret kan du jo komme med et bud, selvom en touch screen nok er overkill og selvfølgelig dyrere end en alm skærm...

Det er denne her, dog i sort og ikke sølv
Til top
KissmeTiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 518
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2009 kl. 13:52
Asus Eebox er og bliver en rigtig god løsning som musikserver med SC på. Mit setup minder meget om Peokes (tidligere udgave ). Har også 4 stk.s boxe ( 3x receiver og 1 classic) kørende i en lille lejlighed (85 m2).
Hvis den er for lille (GB harddisk) vil jeg dog foretrække at skifte disken i den, i stedet for at tilslutte en USB disk ( så ryger det meste af pointen jo !)
Panta rei
Til top

Besvar Besvar Side  <1 567

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu