recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ASus F501A kan ikke installere win 7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ASus F501A kan ikke installere win 7

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ASus F501A kan ikke installere win 7
    Sendt: 06-September-2014 kl. 09:08
Hejsa

SIdder her med en ASUS F501A med win 8.1 på. Jeg vil MEGET gerne have min win 7 installeret der på. MEN
Her er ingen DVD-Drev, så jar har lavet en bootable USB med win 7 installationen. MEN, jeg kan ikke få den til at boot fra den, det er næsten lige meget hvad jeg gør i BIOS
Hvem kan hjælpe ? 
Til top
Peter.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Januar-2012
Point: 146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.C Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2014 kl. 09:27
Hej

Har du mulighed for at teste USB sticken i en anden computer? Bare for at sikre at den er bootbar.

Men hvorfor ikke bare installere ClassicShell, så har du noget der ligner Win 7.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2014 kl. 09:38
Peter C. FOrdi jeg vil ha Windows 7

NU Kan jeg boote fra min USB Stick, men nu påstår den sgu at jeg mangler en driver til min cd/dvd drev ?? det tror da pokker, når der ikke er et drev i maskinen , hvad gør man så her
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10478
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2014 kl. 10:21
Oprindeligt skrevet af Brianigenigen Brianigenigen skrev:

Peter C. FOrdi jeg vil ha Windows 7

NU Kan jeg boote fra min USB Stick, men nu påstår den sgu at jeg mangler en driver til min cd/dvd drev ?? det tror da pokker, når der ikke er et drev i maskinen , hvad gør man så her

Fortsætter uden at installere driver.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2014 kl. 10:25
FLTK

Så hopper den bare tilbage til intallere skærmen og gør det samme igen og igen og igen :) 
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2014 kl. 10:39
Lyder som om din usb ikke er lavet korrekt i forhold til win install

Hvordan har du lavet den?
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2014 kl. 10:44
hmmm
skulle bare sætte USB Til AUTO i BIOS
Nu virker det 
takker for jeres FOrsøg
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu