|
Asus MeMO Pad Smart 10 mobil netværk |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
mkirkelund
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Eh.. What? Mener du den minimale datatrafik der bruges på at opdatere kortet imens man bevæger sig? Hvor lidt data har du i din abonnement? 10MB?
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har 3 gb. Bruger min iPhone med en GPS app hvor kortene ligger på tlf, så er ikke online. |
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Jan2013. Der er to måder du kan komme på internettet med din Tablet. Begge løsninger kan fås til 3G eller både 3G og 4G. Den ene er en transportabel trådløs Router. De kaldes også MiFi. Her er et eksempel: Nogle mobil operatører sælger den med rabat hvis man tegner et abonnement. Og den er kun et eksempel, der findes mange andre. Den anden mulighed er en 3G eller kombineret 3G/4G USB Stik sat i en trådløs Router. En trådløs router kunne være TP-Link MR3420 Jeg ved dog ikke om lige denne normalt bruger en 12 Volt ekstern strømforsyning og derfor let kan bruges i en bil. Men igen der findes andre, jeg bruger selv en ældre Level One. Hilsen Carsten. |
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Slettet.
Redigeret af csell - 17-November-2013 kl. 18:28 |
||
Bruger udmeldt 37
-- Oprettet: 08-Juli-2013 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej.
Har fundet en løsning. Skal bruge et USB A 2.0 female to Micro USB B male Adapter Cable WITH OTG FUNCTION og et 3G USB modem, så kan jeg bruge tablet til både internet, samt til Google map/navagation. Lettere hvis der var indbygget 3G, så skulle jeg bare bruge et simkort, men det er heller ikke lige det jeg bruger den mest til, det forgår i hjemmet via WIFI Tak for jeres input. |
||
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis det bare er sådan et kabel og de er villig til at købe på eBay så bare søg på "OTG cable", de koster næsten intet hvis man kan vente 2-4 uger på at få det fra kina. Med feks det i linket skulle det også være muligt for dig at oplade din tablet selvom du bruger dit 3G modem. http://www.ebay.co.uk/itm/USB-2-0-A-Female-to-Micro-USB-B-Male-Micro-5-Pin-Female-Host-OTG-Adapter-Cable-/300976195373?pt=UK_MobilePhones_MobilePhoneAccesories_MobilePhoneDataCables_JN&hash=item461394472d
|
||
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |