|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
så er den nede i 970 med
|
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
dannijensen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2010 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Hej daskino
Jeg går og overvejer at købe mig en Asus O!Play Air HDP-R3 (nu til 838,- :-)) I og med at du har haft den mellem hænderne tænkte jeg at du måske kan svare på et spørgsmål. Jeg ved at den kan afspille .VOB filer og kan afspille DVD menuer og ikke kun åbne selve DVD filmen. Nu er det så at jeg vil hører om man vælger blot stiller sig på selve mappen hvor DVD filmen ligger i (f.eks. en mappe der hedder Sommerferie 2010) eller om man skal ind og vælge undermappen video_ts hvor filerne ligger? Det håber jeg du kan hjælpe mig med. På forhånd tak Danni Jensen |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
![]() |
|
dannijensen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2010 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Hej justrace
Den kommende er nok også vær at vente på. Men kunne stadig godt bruge et svar fra daskino på det andet :-) |
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
hej Danni, JEg prøvede ikke .VOb på afspilleren, men på DVD som er lavet til ISO og IMG filer går den ikke ind i under mappen for at starte menuen.
ellers tjek om du kan finde et svar her http://vip.asus.com/forum/topic.aspx?board_id=19&model=O!Play%20Air&SLanguage=en-us |
|
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hej daskino
Hvordan fungere det med at afspille en DVD film som er lavet som en image fil? Kommer der stadig menuen op og man så selv starter filmen? Hvilken format skal image filen være i? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |