recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ASUS ROG TYTAN G30AB
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ASUS ROG TYTAN G30AB

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
abacus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér abacus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ASUS ROG TYTAN G30AB
    Sendt: 06-August-2014 kl. 09:40
Har lige bestilt en ASUS ROG TYTAN G30AB, er der nogle her, der har erfaring med en sådan?
Skal somend ikke bruges til spil, men den har de specifikationer jeg kan bruge til film-redigering, fotoredigering, og så være hurtig til overførsler fra usb3.
MVH
Niels
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2014 kl. 20:56
øh er der et spm andet end erfaringer? - Hvilke erfaringer er det du søger? - Enhver computer i dag kan lave alm filmredigering. Det er udelukkende et spm om hvor seriøs og hvad for noget redigering man laver.
Til top
abacus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér abacus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2014 kl. 00:37
Det var udelukkende et spørgsmål om, om der var nogle her, der havde erfaringer med Asus rog tytan. jeg er da godt klar over, at enhver pc kan bruges til film/foto redigering, det er jo bare et spørgsmål om, hvor hurtigt de gør det :-)
MVH
Niels
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2014 kl. 16:58
du har stadig ikke skrevet noget om hvordan du redigerer. - Det er jo sådan set der hele humlen er! - Det er måden man arbejder på og kildematerialet der bestemmer hvordan setuppet stykkes sammen optimalt

Redigeret af claus_jac - 08-August-2014 kl. 16:58
Til top
abacus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér abacus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2014 kl. 17:34
Jeg prøver en gang til, det var udelukkende et indlæg om, der var nogen her, der havde erfaringer med den specifikke pc, og ikke om mine færdigheder med diverse programmer, anser dette indlæg som slut på samtalen,
Mvh. Niels.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu