|
ASUS RT-AC66U på udsalg? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 375 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2013 kl. 08:51 |
Jeg har egentligt et stykke tid gået og kikket på ASUS RT-AC66U men tænkt, den kommer nok på udsalg til januar, nu er jeg dog kommet lidt i tvivl om hvorvidt sådan noget grej overhovedet kommer på udsalg, eller om de kører Apple strategi.
Hvad tror i, kommer sådan noget grej typisk på udsalg, eller er det sjældent set. Godt nytår Johnny |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg havde også kikket på AC66'eren, men så at der var en 68'er undervejs. Så 66'eren kommer nok ikke på udsalg, da den (måske???) er på vej til at være en udgående vare? Jeg har dog ikke noget at have det i. Men jeg købte en 68'er på Black Friday, hvor den var nedsat med 20%. Jeg har ikke fortrudt købet.
|
|
![]() |
|
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 375 |
Netop fordi jeg også ser det som en måske kommende udgået model, tænkte jeg at den måske snart bare skulle skydes af
![]() Mvh Johnny |
|
![]() |
|
Jeg kan se at ASUS RT-N56U nu er mest populær på edbpriser, skyldes det priser eller matcher den faktisk 66 og 68.
For det jeg primært går efter er god rækkevidde, da jeg efterhånden er træt af at have netværkskabler liggende rundt i huset, alt efter hvor ungerene spiller. Mvh Johnny |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |