recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ASUS RT-AC66U på udsalg?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ASUS RT-AC66U på udsalg?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ASUS RT-AC66U på udsalg?
    Sendt: 29-December-2013 kl. 08:51
Jeg har egentligt et stykke tid gået og kikket på ASUS RT-AC66U men tænkt, den kommer nok på udsalg til januar, nu er jeg dog kommet lidt i tvivl om hvorvidt sådan noget grej overhovedet kommer på udsalg, eller om de kører Apple strategi.
Hvad tror i, kommer sådan noget grej typisk på udsalg, eller er det sjældent set.
Godt nytår
Johnny
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Point: 910
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2013 kl. 17:36
Jeg havde også kikket på AC66'eren, men så at der var en 68'er undervejs. Så 66'eren kommer nok ikke på udsalg, da den (måske???) er på vej til at være en udgående vare? Jeg har dog ikke noget at have det i. Men jeg købte en 68'er på Black Friday, hvor den var nedsat med 20%. Jeg har ikke fortrudt købet.
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 09:02
Netop fordi jeg også ser det som en måske kommende udgået model, tænkte jeg at den måske snart bare skulle skydes af men jeg har da også kikket på 68 jeg syntes bare det er mange penge.
Mvh
Johnny
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2013 kl. 17:13
Jeg kan se at ASUS RT-N56U nu er mest populær på edbpriser, skyldes det priser eller matcher den faktisk 66 og 68.
For det jeg primært går efter er god rækkevidde, da jeg efterhånden er træt af at have netværkskabler liggende rundt i huset, alt efter hvor ungerene spiller.
Mvh
Johnny
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu