|
ASUS RT-AC66U sammen med YouSee |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Marts-2015 kl. 13:27 |
Hej
Nogle der har et godt råd. Min ASUS router vil åbenbart ikke finde IP adresse fra mit Netgear CG3000. Har ellers fulgt vejledning fra YouSee. Nogle der har nogle forslag. Skal siges jeg har fast IP adresse hvis det er der der evt er et problem. Håber nogle kan give lidt gode råd. Jesper ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skiftede før jul til en AC66U. Jeg har TDC. Jeg fik at vide at selv om du har fast IP skal den konfigureres til automatisk ip. Det styrer de så inde fra centralen. Samtidig går der et stykke tid før centralen finder ud af at du har skiftet hardware. Det kan løses ved at ringe ind til support. Ellers kan der gå nogle timer før den nye router virker.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
Hej
Det prøver jeg. Tak for info. /Jesper ![]() |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
ISP reserverer typisk en IP til MAC adressen på din router (på samme måde som du også selv kan gøre på dit interne net til dit udstyr), men da MAC adressen jo ikke er den samme mere, kan der som sagt gå tid før den faste IP bliver bundet til den nye MAC adresse (mener de snakkede om op til 4 timer).
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Efterfølgende skal du lige besøg denne https://aktiver.yousee.dk/.
|
|
![]() |
|
Hej igen
Efter adskillige forsøg virker det ikke. Nogle gode idéer. Den finder åbenbart det trådløse Internet men ikke det kablet. Bor du i omkredsen af 2670 Greve så kom forbi. Vi finder en god support pris. /Jesper
|
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Er det mig du hentyder til?
|
|
![]() |
|
Hej
Så fik jeg hul igennem. Nu har så lige et nyt lille problem. Har en netgear GS108 &GS105 switch. Når jeg tænder disse kan jeg ikke få Internet forbindelse. Er det fordi der måske hænger nogle gamle IP eller indstillinger fra den gamle router. Har prøvet at slukke uden resultat. God påske Jesper
|
|
![]() |
|
Hej Dorf
Har slet ikke set din besked. Beklager. /Jesper
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |