recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Asus RT-AC87U og Filezilla/FTP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Asus RT-AC87U og Filezilla/FTP

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 223
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMA37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Asus RT-AC87U og Filezilla/FTP
    Sendt: 12-September-2015 kl. 13:58
Hej,

Jeg har en Yousee forbindelse 300/60, leveret med deres std. Netgear router 6250 - her er router del slået fra.

Herefter har jeg med RJ45 kabel tilsluttet min nye Asus router RT-AC87U, som jeg ikke kan få hul igennem med til min FTP - før jeg fik min asus router, der brugte jeg en zyxel og alt virkede fint.

Er der forslag til hvorfor jeg ikke kan få hul igennem til min FTP-server? jeg får timeout 

Alt andet virker meget fint med kabel og trådløst.

Håber I kan hjælpe, for det er helt sikkert en fejl 40

God weekend
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Point: 1232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 14:00
Har du fået sat den op på samme måde som tidligere? du skal have forwarder nogle porte til din ftp-server for at få hul igennem.
Til top
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMA37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 14:29
jeg gjorde ikke noget på den gamle, det virkede bare - så det har jeg sikkert ikke og fatter ikke meget af netværk desværre
Til top
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMA37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 16:04
til info er serveren på en ekstern adresse og ikke hos mig
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19560
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 17:07
Vhs du forsøger at forbinde til en ftp server et andet sted og du ikke kan, har det næppe noget med dit udstyr at gøre.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu